Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Magia ognia jest najgwałtowniejszą, najbardziej spontaniczną i nieprzewidywalną magią ze wszystkich czterech magii żywiołów. Podczas jej praktykowania często zdarzają się nieprzyjemne wypadki, początkujący magowie mają więc mnóstwo blizn i oparzeń. Jest to magia czysto ofensywna.
Stopień: III
Ogień: Wszystko od kuli ognia do ciągłego strumienia ognia, magia ognia zużywa duże ilość many, jest jednak bardzo śmiercionośna, gdyż może zapalić cel bez dodatkowego zużycia many. Bardzo skoncentrowana energia ognia może eksplodować po kontakcie z celem.
Stopień: I
Rozpalenie duszy: Rozpala w wojowniku żarliwą wolę walki, zwiększając jego szybkość i siłę. Po użyciu zaklęcia następuje okres „wypalenia”, zwykle trwający kilka godzin, podczas którego ponowne rzucenie zaklęcia nie odniesie pożądanego efektu, a może przynieść wręcz odwrotny.
Stopień: III
Zaklęcie ogniem: Pozwala zakląć broń białą lub amunicję broni strzeleckiej magicznym ogniem, zwiększając zadawane obrażenia i sprawiając, że uderzenie tej broni może podpalić cel. Podtrzymywanie zaklęcia wiąże się ze stałym zużyciem niewielkiej ilości many.
Zaklęcie: Żar
Stopień: I
Opis: Gwałtownie podnosi temperaturę ciała celu, drastycznie zmniejszając jego efektywność w walce.
Inkantacja: Mandra
Zaklęcie: Ognik
Stopień: II
Opis: Przywołuje mały byt z ognia, służący za źródło światła i zwiadowcę – mag przy odpowiedniej koncentracji potrafi widzieć poprzez ognika, jest to dobrze narzędzie dla szpiegów. Po dłuższym kontakcie z łatwopalnymi materiałami podpala je.
Inkantacja: Molwes
Zaklęcie: Ciepło
Stopień: II
Opis: Dość proste zaklęcie, pozwalające podnieść temperaturę własnego ciała (by się ogrzać) lub jakiegoś obiektu (z odpowiednią koncentracją umożliwiając podpalenie poprzez dotyk). Przydatne do codziennych czynności.
Inkantacja: Hollaka
Zaklęcie: Spalenie many
Stopień: IV
Opis: Działa wyłącznie na cele posiadające manę, “spala” ją, w efekcie ją niszcząc i zadając przy tym obrażenia, tym dotkliwsze, im więcej many miał cel. Użyte przeciw istocie zupełnie pozbawionej many odbija się od niej i trafia rzucającego zaklęcie.
Inkantacja: Coviv
Zaklęcie: Płomienna kopia
Stopień: IV
Opis: Tworzy sylwetkę z ognia, identyczną, jak sylwetka maga. Przywołana istota zadaje dotkliwe obrażenia płomiennym pięściami i nie tylko, nie może się jednak oddalić od maga dalej niż 20 metrów, w przeciwnym wypadku po prostu zniknie.
Inkantacja: Kovis
Offline
Ognista Tarcza:
Stopień: V
Powszechnie wiadomo, ze magia ognia jest typowo ofensywna, jednak czemu nie wykorzystać ataku do obrony?
Zaklęcie to jest stosunkowo proste, jednak odpowiednie rzucenie go wymaga odpowiedniego opanowania inkantacji i nerwów ze stali. Dlaczego? Jest to zaklęcie rzucane w momencie ataku przeciwnika (musi znajdować się blisko maga, by zaklęcie zadziałało). Czarodziej po wykrzyknięciu odpowiedniej frazy przywołuje przed sobą głowę lwa stworzona oczywiście z ognia (ma otwarty pysk). Powinna pojawić sie w końcowym etapie ataku, by zamiast tylko zablokować zaszkodzić jeszcze przeciwnikowi. Jezeli atak przeciwnika uderzy w paszczę lwa, zamyka sie ona przytrzymując rękę (lub inną część ciała przeciwnika). Następnie ogień ogarnia ciało przeciwnika dotkliwie parząc go lub w ekstremalnym przypadku spopielając go. Następnie głowa lwa znika.
UWAGA: Zaklęcie powstrzyma tylko atak fizyczny !!! (Wszelkie ataki za pomocą magii lub energii psionicznej przenikną przez tarczę, ataki dystansowe zostaną tylko zablokowane)
Inwokacja: Kathari Aines
Ostatnio edytowany przez Fenrir (2008-01-28 15:13:57)
Offline
Ognista Moc:
Stopień VI
Opis:
Wywołuje u rzucającego maga palące dłonie dzięki którym, potrafi zmieniać żywe organiczne jednostki w czysty ogień, tak i jak nieorganiczne rzeczy w magmę. Bardzo przydatne zaklęcie dla kowali. Stąd sie wzięła nazwa kowal runiczny. Przydatny czar do tworzenia artefaktów jak i silnych magicznych przedmiotów.
Morze być używany jako czar wspomagający. Zmienia przyjazne jednostki w żywiołaki na czas 3 h.
Wady:
U słabo rozwiniętej magicznie osoby wywołuje szal, osoba ta jest niezdatna do walk jak i potrafi niszczyć własny ekwipunek.
Inwokacja: Sarkem Arium
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |