Zefir - 2007-12-09 22:53:10

Magia ognia jest najgwałtowniejszą, najbardziej spontaniczną i nieprzewidywalną magią ze wszystkich czterech magii żywiołów. Podczas jej praktykowania często zdarzają się nieprzyjemne wypadki, początkujący magowie mają więc mnóstwo blizn i oparzeń. Jest to magia czysto ofensywna.

Stopień: III
Ogień: Wszystko od kuli ognia do ciągłego strumienia ognia, magia ognia zużywa duże ilość many, jest jednak bardzo śmiercionośna, gdyż może zapalić cel bez dodatkowego zużycia many. Bardzo skoncentrowana energia ognia może eksplodować po kontakcie z celem.

Stopień: I
Rozpalenie duszy: Rozpala w wojowniku żarliwą wolę walki, zwiększając jego szybkość i siłę. Po użyciu zaklęcia następuje okres „wypalenia”, zwykle trwający kilka godzin, podczas którego ponowne rzucenie zaklęcia nie odniesie pożądanego efektu, a może przynieść wręcz odwrotny.

Stopień: III
Zaklęcie ogniem: Pozwala zakląć broń białą lub amunicję broni strzeleckiej magicznym ogniem, zwiększając zadawane obrażenia i sprawiając, że uderzenie tej broni może podpalić cel. Podtrzymywanie zaklęcia wiąże się ze stałym zużyciem niewielkiej ilości many.

Zaklęcie: Żar
Stopień: I
Opis: Gwałtownie podnosi temperaturę ciała celu, drastycznie zmniejszając jego efektywność w walce.
Inkantacja: Mandra

Zaklęcie: Ognik
Stopień: II
Opis: Przywołuje mały byt z ognia, służący za źródło światła i zwiadowcę – mag przy odpowiedniej koncentracji potrafi widzieć poprzez ognika, jest to dobrze narzędzie dla szpiegów. Po dłuższym kontakcie z łatwopalnymi materiałami podpala je.
Inkantacja: Molwes

Zaklęcie: Ciepło
Stopień: II
Opis: Dość proste zaklęcie, pozwalające podnieść temperaturę własnego ciała (by się ogrzać) lub jakiegoś obiektu (z odpowiednią koncentracją umożliwiając podpalenie poprzez dotyk). Przydatne do codziennych czynności.
Inkantacja: Hollaka

Zaklęcie: Spalenie many
Stopień: IV
Opis: Działa wyłącznie na cele posiadające manę, “spala” ją, w efekcie ją niszcząc i zadając przy tym obrażenia, tym dotkliwsze, im więcej many miał cel. Użyte przeciw istocie zupełnie pozbawionej many odbija się od niej i trafia rzucającego zaklęcie.
Inkantacja: Coviv

Zaklęcie: Płomienna kopia
Stopień: IV
Opis: Tworzy sylwetkę z ognia, identyczną, jak sylwetka maga. Przywołana istota zadaje dotkliwe obrażenia płomiennym pięściami i nie tylko, nie może się jednak oddalić od maga dalej niż 20 metrów, w przeciwnym wypadku po prostu zniknie.
Inkantacja: Kovis

Szamba betonowe Police Szamba betonowe Janikowo z gotowym BetónovĂŠ Ĺžumpy Ĺ˝ilina przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs łódz