Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-12-09 22:53:10

Zefir

Nekromanta

8529896
Call me!
Skąd: Z twoich najgorszych koszmarów
Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 473
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Nekromanta
Praca: 7680
Totem: S=0 W=0 Sz=5 I=10 M=10 U=0
Zwierze: 31%
WWW

Księga Magii Ognia

Magia ognia jest najgwałtowniejszą, najbardziej spontaniczną i nieprzewidywalną magią ze wszystkich czterech magii żywiołów. Podczas jej praktykowania często zdarzają się nieprzyjemne wypadki, początkujący magowie mają więc mnóstwo blizn i oparzeń. Jest to magia czysto ofensywna.

Stopień: III
Ogień: Wszystko od kuli ognia do ciągłego strumienia ognia, magia ognia zużywa duże ilość many, jest jednak bardzo śmiercionośna, gdyż może zapalić cel bez dodatkowego zużycia many. Bardzo skoncentrowana energia ognia może eksplodować po kontakcie z celem.

Stopień: I
Rozpalenie duszy: Rozpala w wojowniku żarliwą wolę walki, zwiększając jego szybkość i siłę. Po użyciu zaklęcia następuje okres „wypalenia”, zwykle trwający kilka godzin, podczas którego ponowne rzucenie zaklęcia nie odniesie pożądanego efektu, a może przynieść wręcz odwrotny.

Stopień: III
Zaklęcie ogniem: Pozwala zakląć broń białą lub amunicję broni strzeleckiej magicznym ogniem, zwiększając zadawane obrażenia i sprawiając, że uderzenie tej broni może podpalić cel. Podtrzymywanie zaklęcia wiąże się ze stałym zużyciem niewielkiej ilości many.

Zaklęcie: Żar
Stopień: I
Opis: Gwałtownie podnosi temperaturę ciała celu, drastycznie zmniejszając jego efektywność w walce.
Inkantacja: Mandra

Zaklęcie: Ognik
Stopień: II
Opis: Przywołuje mały byt z ognia, służący za źródło światła i zwiadowcę – mag przy odpowiedniej koncentracji potrafi widzieć poprzez ognika, jest to dobrze narzędzie dla szpiegów. Po dłuższym kontakcie z łatwopalnymi materiałami podpala je.
Inkantacja: Molwes

Zaklęcie: Ciepło
Stopień: II
Opis: Dość proste zaklęcie, pozwalające podnieść temperaturę własnego ciała (by się ogrzać) lub jakiegoś obiektu (z odpowiednią koncentracją umożliwiając podpalenie poprzez dotyk). Przydatne do codziennych czynności.
Inkantacja: Hollaka

Zaklęcie: Spalenie many
Stopień: IV
Opis: Działa wyłącznie na cele posiadające manę, “spala” ją, w efekcie ją niszcząc i zadając przy tym obrażenia, tym dotkliwsze, im więcej many miał cel. Użyte przeciw istocie zupełnie pozbawionej many odbija się od niej i trafia rzucającego zaklęcie.
Inkantacja: Coviv

Zaklęcie: Płomienna kopia
Stopień: IV
Opis: Tworzy sylwetkę z ognia, identyczną, jak sylwetka maga. Przywołana istota zadaje dotkliwe obrażenia płomiennym pięściami i nie tylko, nie może się jednak oddalić od maga dalej niż 20 metrów, w przeciwnym wypadku po prostu zniknie.
Inkantacja: Kovis


Karta postaci

Ulubione powiedzonko nieumarłych? "Żyje się dalej!"

Offline

 

#2 2008-01-28 10:35:18

 Fenrir

Mieszkaniec stolicy

12392106
Zarejestrowany: 2007-12-02
Posty: 116
Punktów :   
Rasa: Drow
Profesja: Szermierz/Kowal
Praca: 260(816 - kuźnia)
Totem: S=5; W=5; Sz=5; I=5; M=5; U=0
Zwierze: 0%

Re: Księga Magii Ognia

Ognista Tarcza:
Stopień: V

Powszechnie wiadomo, ze magia ognia jest typowo ofensywna, jednak czemu nie wykorzystać ataku do obrony?
Zaklęcie to jest stosunkowo proste, jednak odpowiednie rzucenie go wymaga odpowiedniego opanowania inkantacji i nerwów ze stali. Dlaczego? Jest to zaklęcie rzucane w momencie ataku przeciwnika (musi znajdować się blisko maga, by zaklęcie zadziałało). Czarodziej po wykrzyknięciu odpowiedniej frazy przywołuje przed sobą głowę lwa stworzona oczywiście z ognia (ma otwarty pysk). Powinna pojawić sie w końcowym etapie ataku, by zamiast tylko zablokować zaszkodzić jeszcze przeciwnikowi. Jezeli atak przeciwnika uderzy w paszczę lwa, zamyka sie ona przytrzymując rękę (lub inną część ciała przeciwnika). Następnie ogień ogarnia ciało przeciwnika dotkliwie parząc go lub w ekstremalnym przypadku spopielając go. Następnie głowa lwa znika.

UWAGA: Zaklęcie powstrzyma tylko atak fizyczny !!! (Wszelkie ataki za pomocą magii lub energii psionicznej przenikną przez tarczę, ataki dystansowe zostaną tylko zablokowane)

Inwokacja: Kathari Aines

Ostatnio edytowany przez Fenrir (2008-01-28 15:13:57)


(...)Potrafił podkuć wszystko. Kiedyś dla żartu przynieśli mu mrówkę, a on całą noc ze szkłem powiększającym  przesiedział nad kowadłem zrobionym z główki od szpilki. Mrówka wciąż gdzieś tu była -słyszał ją czasem jak przebiegała po podłodze kuźni. - Terry Pratchett - "Panowie i Damy"

Karta Postaci
Kuźnia




Imię: Fenrir
Rasa: Mroczny elf
Profesja: Szermierz/Kowal
Umiejętności: Talent szermierczy, Cichy chód, Znajomość Metali, Tatuaż Gwiazdy
Polimorfia: Kruk
Zwierzę: może kiedyś jakieś przygarnę

Ekwipunek:
- Nóż myśliwski
- Sztylet do rzucania
- Półtoraręczna szabla
- Krótki łuk + 10 strzał

Offline

 

#3 2008-08-03 17:44:34

Korevas

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2008-08-01
Posty: 13
Punktów :   
Rasa: Anioł Śmierci
Profesja: Doradca

Re: Księga Magii Ognia

Ognista Moc:
Stopień VI

Opis:
Wywołuje u rzucającego maga palące dłonie dzięki którym, potrafi zmieniać żywe organiczne jednostki w czysty ogień, tak i jak nieorganiczne rzeczy w magmę. Bardzo przydatne zaklęcie dla kowali. Stąd sie wzięła nazwa kowal runiczny. Przydatny czar do tworzenia artefaktów jak i silnych magicznych przedmiotów.
Morze być używany jako czar wspomagający. Zmienia przyjazne jednostki w żywiołaki na czas 3 h.
Wady:
U słabo rozwiniętej magicznie osoby wywołuje szal, osoba ta jest niezdatna do walk jak i potrafi niszczyć własny ekwipunek.
Inwokacja: Sarkem Arium


http://www.vpx.pl/up/20080721/homm5_sygna_kopia1.jpg
Guest Mój Miecz dosięgnie tych którzy szkodzą naszej sprawie.

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://mtstrophy.online Szamba betonowe Sulejów przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs łódz