Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Nekromancja jest dość specyficzną gałezią magii. Zaklęcia z tej kategorii są potężne, ale większość z nich zużywa także bardzo duże ilości many. Niewielu ma dość wytrwałości, aby na tyle rozwinąć swoją manę, by móc swobodnie korzystać z Nekromancji. Adepci tej magii znaleźli jednak sposób na obejście wysokich wymagań w kwestii many – wyssanie życia. To zaklęcie pozwala im wchłonąć w siebie więcej energii, niż sami są w stanie wytworzyć, choć mana pozyskana w ten sposób szybko się rozkłada. Wielu młodych Nekromantów prawie w ogóle nie rozwija swojej many, polegając jedynie na wyssaniu życia. Większość Nekromantów nie może więc rzucać znacznej części swoich zaklęć, dopóki nie zasili się energią witalną.
Stopień: II
Wyssanie życia: Mag wysysa esencję życiową z celu, osłabiając go znacznie, a przy większej wprawie nawet uśmiercając. Można także użyć na zwłokach, które dają mniej energii, im są starsze, a użycie zaklęcia gwałtownie przyspiesza rozkład. Po wyssaniu życia można ją transferować do siebie, zwiększając swoją moc i/lub lecząc się, lub do kogoś innego.
Inkantacja: Vitamort!
Stopień: III
Ożywienie: Za pomocą wysoce skoncentrowanego ładunku many mag jest w stanie ożywić zwłoki, nie wznawiając funkcji życiowych, lecz umożliwiając im poruszanie się i walkę. Starsze zwłoki są trudniejsze do ożywienia, ale potężniejsze. Czas trwania zaklęcia: od kilku minut do kilku stuleci (w zależności od wprawy i umiejętności konserwacji energii czarownika).
Inkantacja: Animmate!
Stopień: I
Zmysł życia i śmierci: Nekromanci posiadają umiejętność wykrywania życia lub jego szczególnego braku w danym obszarze. Zwykle do aktywacji tego dodatkowego zmysłu wystarczy zamknięcie oczu. Pozwala wykryć istoty żywe lub wręcz przeciwnie, umierające, martwe lub nieumarłe.
Stopień: I
Zmysł dusz: Wymaga większej koncentracji niż poprzednia umiejętność, ten zmysł pozwala komunikować się z duszami, przy odpowiedniej wprawie możliwa jest nawet komunikacja na poziomie rozmowy. Najłatwiej użyć go na świeżych zwłokach, z których nie zdążyła ulecieć jeszcze dusza, by ujrzeć ostatnie kilka chwil życia delikwenta.
Stopień: IV
Śmiertelny szał: Cel zaczyna „spalać” swoją esencję życiową, na krótki czas wielokrotnie potęgując swoją tężyznę fizyczną za cenę kontroli nad sobą i ostatecznie, życia, gdyż po upływie działania zaklęcia z celu pozostaje jedynie skorupa, oczyszczona z esencji życiowej. Z takich zwłok nie można wyssać życia.
Inkantacja: Mortis dolore!
Stopień: IV
Kości: Mag na krótki okres czasu manifestuję energię, zwaną dla uproszczenia energią kości, pociski z niej utworzone potrafią zadawać zarówno magiczne, jak i fizyczne rany, zużywają jednak wysokie ilości many. Zwykle wykorzystywane do natychmiastowego eliminowania przeciwników np. poprzez przebicie kościanym kolcem.
Inkantacja: Carvix!
Stopień: III
Zawodzenie: Nekromanta może przywołać na krótki moment głosy potępionych dusz do naszego świata, wywołując tym przerażające, nienaturalne zawodzenie. Jest w nich coś, co nadwyręża odwagę nawet najmężniejszego wojownika – niewypowiedziane przypomnienie o nieuchronnej śmierci.
Inkantacja: Kakofoniam!
Stopień: IV
Klątwa ghoula: Zaklęcie działa przez kilka, kilkanaście minut do godziny maksymalnie. Jeżeli w ciągu czasu trwania zaklęcia cel umrze, natychmiast przekształca się w ghoula, typ nieumarłego szczególnie znany za swoje pożywianie się mięsem, w tym również ludzkim.
Inkantacja: Khul anathema!
Stopień: V
Zaraza: Początkowe efekty są podobne do ożywienia, tyle, że nowopowstały nieumarły staje się nosicielem zarazy – każda istota, którą zabije stanie się w krótki czas po śmierci ożywieńcem i również zacznie siać zarazę. Zaraza wygasa po zarażeniu pewnej ilości ofiar, zwykle nie udaje się ożywić więcej niż dwadzieścia, choć przy odpowiedniej wprawie możliwe jest wskrzeszenie legionu poprzez rzucenie tego właśnie zaklęcia. Zużywa prawie trzy razy więcej many niż zwykłe ożywienie.
Inkantacja: Mortis omni severus!
Ostatnio edytowany przez Zefir (2007-12-11 19:18:32)
Offline
Zaklęcie: Wskrzeszenie
Stopień: VI
Opis: Zaklęcie trwale wskrzesza daną istotę przywracając jej nie tylko procesy życiowe i pamięć ale i duszę.
Inkantacja: Daron
Zaklęcie: Zamknięcie Trzech Bram
Stopień: V
Opis: Trzema Bramami Bishanti nazywa się ciało, umysł i ducha. Gdy jedna z nich jest otwarta (rana w ciele, „otwarty” umysł, zraniona dusza) możliwe jest wprowadzenie przez nią jakiegoś obcego bytu, demona lub ducha. Wprowadzenie takiego bytu wymaga właściwie tylko zaklęcia Przywołania w którym to musi być zawarte polecenie wejścia przez bramę, zaklęcie Zamknięcia Trzech Bram opiera się na zapieczętowaniu bytu w drugiej istocie na stałe.
Inkantacja: Jaspis Bishanti
Zaklęcie: Kryształ Cienia
Stopień: IV
Opis: Jest to zaklęcie czysto neoromantyczne, jednak posiada elementy magii ciemności. Odpowiednio przeszkolony nekromanta potrafi pożywiać się nie tylko życiem, ale też i śmiercią. To właśnie z skumulowanej śmierci mag tworzy materialny kryształ w którym zamyka śmierć, gdy uderzy otwartą dłonią w ziemię kryształ który miał w ręku zacznie się rozrastać, jak zborze, by niepowstrzymaną falą przeć ku wrogowi. Gdy coś żywego zostanie przez niego dotknięte (a wyrasta on spod ziemi co tylko utrudnia sprawę obrony) zostaje natychmiast zamknięte w jego wnętrzu. Taki „zapieczętowany” kryształ chowa się pod ziemie, jednak te które nie schwytały niczego będą sterczeć ponad ziemię tak długo aż coś się złapie.
Inkantacja: Harel
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |