Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-12-09 22:47:43

Zefir

Nekromanta

8529896
Call me!
Skąd: Z twoich najgorszych koszmarów
Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 473
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Nekromanta
Praca: 7680
Totem: S=0 W=0 Sz=5 I=10 M=10 U=0
Zwierze: 31%
WWW

Księga Nekromancji

Nekromancja jest dość specyficzną gałezią magii. Zaklęcia z tej kategorii są potężne, ale większość z nich zużywa także bardzo duże ilości many. Niewielu ma dość wytrwałości, aby na tyle rozwinąć swoją manę, by móc swobodnie korzystać z Nekromancji. Adepci tej magii znaleźli jednak sposób na obejście wysokich wymagań w kwestii many – wyssanie życia. To zaklęcie pozwala im wchłonąć w siebie więcej energii, niż sami są w stanie wytworzyć, choć mana pozyskana w ten sposób szybko się rozkłada. Wielu młodych Nekromantów prawie w ogóle nie rozwija swojej many, polegając jedynie na wyssaniu życia. Większość Nekromantów nie może więc rzucać znacznej części swoich zaklęć, dopóki nie zasili się energią witalną.

Stopień: II
Wyssanie życia: Mag wysysa esencję życiową z celu, osłabiając go znacznie, a przy większej wprawie nawet uśmiercając. Można także użyć na zwłokach, które dają mniej energii, im są starsze, a użycie zaklęcia gwałtownie przyspiesza rozkład. Po wyssaniu życia można ją transferować do siebie, zwiększając swoją moc i/lub lecząc się, lub do kogoś innego.
Inkantacja: Vitamort!

Stopień: III
Ożywienie: Za pomocą wysoce skoncentrowanego ładunku many mag jest w stanie ożywić zwłoki, nie wznawiając funkcji życiowych, lecz umożliwiając im poruszanie się i walkę. Starsze zwłoki są trudniejsze do ożywienia, ale potężniejsze. Czas trwania zaklęcia: od kilku minut do kilku stuleci (w zależności od wprawy i umiejętności konserwacji energii czarownika).
Inkantacja: Animmate!

Stopień: I
Zmysł życia i śmierci: Nekromanci posiadają umiejętność wykrywania życia lub jego szczególnego braku w danym obszarze. Zwykle do aktywacji tego dodatkowego zmysłu wystarczy zamknięcie oczu. Pozwala wykryć istoty żywe lub wręcz przeciwnie, umierające, martwe lub nieumarłe.

Stopień: I
Zmysł dusz: Wymaga większej koncentracji niż poprzednia umiejętność, ten zmysł pozwala komunikować się z duszami, przy odpowiedniej wprawie możliwa jest nawet komunikacja na poziomie rozmowy. Najłatwiej użyć go na świeżych zwłokach, z których nie zdążyła ulecieć jeszcze dusza, by ujrzeć ostatnie kilka chwil życia delikwenta.

Stopień: IV
Śmiertelny szał: Cel zaczyna „spalać” swoją esencję życiową, na krótki czas wielokrotnie potęgując swoją tężyznę fizyczną za cenę kontroli nad sobą i ostatecznie, życia, gdyż po upływie działania zaklęcia z celu pozostaje jedynie skorupa, oczyszczona z esencji życiowej. Z takich zwłok nie można wyssać życia.
Inkantacja: Mortis dolore!

Stopień: IV
Kości: Mag na krótki okres czasu manifestuję energię, zwaną dla uproszczenia energią kości, pociski z niej utworzone potrafią zadawać zarówno magiczne, jak i fizyczne rany, zużywają jednak wysokie ilości many. Zwykle wykorzystywane do natychmiastowego eliminowania przeciwników np. poprzez przebicie kościanym kolcem.
Inkantacja: Carvix!

Stopień: III
Zawodzenie: Nekromanta może przywołać na krótki moment głosy potępionych dusz do naszego świata, wywołując tym przerażające, nienaturalne zawodzenie. Jest w nich coś, co nadwyręża odwagę nawet najmężniejszego wojownika – niewypowiedziane przypomnienie o nieuchronnej śmierci.
Inkantacja: Kakofoniam!

Stopień: IV
Klątwa ghoula: Zaklęcie działa przez kilka, kilkanaście minut do godziny maksymalnie. Jeżeli w ciągu czasu trwania zaklęcia cel umrze, natychmiast przekształca się w ghoula, typ nieumarłego szczególnie znany za swoje pożywianie się mięsem, w tym również ludzkim.
Inkantacja: Khul anathema!

Stopień: V
Zaraza: Początkowe efekty są podobne do ożywienia, tyle, że nowopowstały nieumarły staje się nosicielem zarazy – każda istota, którą zabije stanie się w krótki czas po śmierci ożywieńcem i również zacznie siać zarazę. Zaraza wygasa po zarażeniu pewnej ilości ofiar, zwykle nie udaje się ożywić więcej niż dwadzieścia, choć przy odpowiedniej wprawie możliwe jest wskrzeszenie legionu poprzez rzucenie tego właśnie zaklęcia. Zużywa prawie trzy razy więcej many niż zwykłe ożywienie.
Inkantacja: Mortis omni severus!

Ostatnio edytowany przez Zefir (2007-12-11 19:18:32)


Karta postaci

Ulubione powiedzonko nieumarłych? "Żyje się dalej!"

Offline

 

#2 2007-12-19 19:08:52

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Re: Księga Nekromancji

Zaklęcie: Wskrzeszenie
Stopień: VI
Opis: Zaklęcie trwale wskrzesza daną istotę przywracając jej nie tylko procesy życiowe i pamięć ale i duszę.
Inkantacja: Daron

Zaklęcie: Zamknięcie Trzech Bram
Stopień: V
Opis: Trzema Bramami Bishanti nazywa się ciało, umysł i ducha. Gdy jedna z nich jest otwarta (rana w ciele, „otwarty” umysł, zraniona dusza) możliwe jest wprowadzenie przez nią jakiegoś obcego bytu, demona lub ducha. Wprowadzenie takiego bytu wymaga właściwie tylko zaklęcia Przywołania w którym to musi być zawarte polecenie wejścia przez bramę, zaklęcie Zamknięcia Trzech Bram opiera się na zapieczętowaniu bytu w drugiej istocie na stałe.
Inkantacja: Jaspis Bishanti

Zaklęcie: Kryształ Cienia
Stopień: IV
Opis: Jest to zaklęcie czysto neoromantyczne, jednak posiada elementy magii ciemności. Odpowiednio przeszkolony nekromanta potrafi pożywiać się nie tylko życiem, ale też i śmiercią. To właśnie z skumulowanej śmierci mag tworzy materialny kryształ w którym zamyka śmierć, gdy uderzy otwartą dłonią w ziemię kryształ który miał w ręku zacznie się rozrastać, jak zborze, by niepowstrzymaną falą przeć ku wrogowi. Gdy coś żywego zostanie przez niego dotknięte (a wyrasta on spod ziemi co tylko utrudnia sprawę obrony) zostaje natychmiast zamknięte w jego wnętrzu. Taki „zapieczętowany” kryształ chowa się pod ziemie, jednak te które nie schwytały niczego będą sterczeć ponad ziemię tak długo aż coś się złapie.
Inkantacja: Harel


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://deplaystation.online przegrywanie kaset vhs warszawa Firma KOPART zaprasza po ofertę na szamba mapa fotowoltaiki