Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Smoki, jako jedne z najstarszych istot świata fantazji, znają wiele ciekawych opowieści. Zaczerpnij z zasobów ich wiedzy. Kto wie, może spojrzysz na świat innymi oczami...
Offline
Smok Balaa:
'Ni to smok, ni to koń' - tak najczęściej wyraża się o tych pięknych istotach. Utraciły one zdolność latania, jednak jak na smoka przystało posiadają małe czerwone bądź czarne skrzydła. Nie zieją ogniem. Gdy chodzą powoli, poruszają się na dwóch kończynach, natomiast gdy zmieniają tempo na szybsze, padają na wszystkie cztery łapy, składają skrzydła, podkulają krótki ogon i biegną. Nie jest to nadzwyczaj szybki sprint.
Nie też są specjalnie inteligentne, lecz ich niezwykła siła i wytrzymałość są doceniane przez szerokie rzesze wojowników. Ci, którzy choć raz walczyli na tych wierzchowcach, nie chcą zamieniać Smoka na żadne inne zwierzę. W bitwie wierzchowce są całkowicie podporzątkowane swemu jeźdźcy, są posłuszne, a przez to bezpieczne. W walce poruszją się wyłącznie na dwóch łapach, dzięki czemu, we współpracy z ogonem i małymi skrzydłami potrafią błyskawicznie zmieniać pozycję. Same jednak nie walczą, są tylko narzędziem dla jeźdźcy, do szybszego poruszania się i zmniejszania morali wroga.
Dodatkowym atutem jest ich niezwykła odwaga, wynikająca prawdopodobnie z małej inteligencji. Smoki Balaa nie boją sie żadnych niebezpieczeństw. Zauważono, że nie 'tracą powagi walki' nawet przy poważniejszych ranach. Po prostu nie czują wtedy bólu.
W podbrzuszu mają wykształconą 'torbę', w którą można włożyć np. małą tarczę. Nie przeszkadza to całkowicie w biegu Smoków, jednak wyjęcie, bądź włożenie do torby jakiegoś przedmiotu podczas siedzenia na wierzchowcu, jest niemożliwe.
Są mięsożerne, najlepiej smakują im małe króliki. Jedzą sporo, dlatego przyzwyczajone są także do jedzenia zabitych, poćwiartowanych wrogów podstawionych im pod paszczę.
Wystepują pojedyńczo w różnych częściach świata. Nie tworzą grup. Na wolności nie można ich często zobaczyć. Krąży nawet powiedzenie: 'Prędzej dasz na na Słońcu kroka, niźli spotkasz Balaa Smoka'. Oczywiście jest to powiedziane na wyrost, jednak rzeczywiście spotkanie Smoka na wolności zdarza się niezwykle rzadko. Gdyby nie ich sztuczna hodowla, prawdopodobnie by nie istaniły. Z tego powodu są bardzo drogie.
Nie przywiązują się do jeźdźcy. Jeżeli ktoś obcy siądzie im na grzebiet, nie dostrzegają tego. Są jak głupie bezmyślne pojazdy.
Swoją nazwę zawdzięczają dawnym wydarzeniom, daleko idącym w przeszłość, starszym niż początki Zakonu Światła. Podobno ich dawni przodkowie służyli wojskom samego Balaa do walk powietrznych. Miały one mieć gigantyczne rozmiary. Krązą legendy, jakoby w pewnej walce z innymi smokami zdradziły Balaa, przez co zostały ukarane. Odebrano im mowę, inteligencję i zmniejszono je, by służyły ogrom jako zwierzęta naziemne. Co z tego jest prawdą - niewiadomo. W starych kronikach nie zachowały się żadne wzmianki o tych istotach. To co napisane wyżej, jest tylko legendą, przekazywaną od niepamiętnych czasów z pokolenia na pokolenie.
Plusy:
- wytrzymałość
- siła
- odwaga (a raczej niedostrzeganie niebezpieczeństw)
- duża zwrotność w walce
- podporzątkowanie
- jedzą niemal każdy rodzaj mięsa
- 'torba' podbrzuszna
Minusy:
- inteligencja, a raczej jej brak
- brak przywiązania do właściciela
- przeciętna prędkość przemieszczania
- dużo i długo jedzą
- nie mogą latać
- nie zieją ogniem :/
- cena
Ostatnio edytowany przez neuthing (2006-11-13 16:24:24)
Offline
Kowal Runiczny
SMOKI CHAOSU
Jak wszystkim powszechnie wiadomo, naszą krainę opętał chaos. Skaził wszystko co na tym świecie było, jest, lub będzie. Nawet tak stare i magiczne jednostki jak Smoki Baala nie potrafiły oprzeć się chaosowi. Smoki te pod wpływem Kamienia przemian zmieniły swój wygląd i właściwości. Część z nich pozostała wierna starej postaci, ale wiele z nich przeszło transformację. Długość od pyska do ogona wynosi około dziesięciu metrów. Kolor skóry i oczu, oraz kształt łuski bliżej nieokreślony, gdyż smoki są ciągle spowijane przez grubą warstwę czarnej mgły, której nie przejrzy oko żadnej istoty pędzącej żywot w tym lub innym wymiarze. Podobno smoki te są istotami inteligentniejszymi nawet od człowieka. Opanowały moc zaglądania w ludzkie serca, dzięki czemu po zetknięciu z kimś, z kim chciałyby pozostać do końca swoich dni przybierają postać całkowicie realną, która powinna odpowiadać właścicielowi. Smoki nigdy już nie zmieniają swego towarzysza i stają się jego przyjaciółmi na całe życie. Podobno potrafią ratować w poważnych tarapatach, odpierać magiczne ataki, a nawet odzywać się, ale ostatnia cecha nie została jeszcze udowodniona. Po zetknięciu tak wielkiego mistycyzmu i magii chaosu smoki nauczyły się niespotykanej nigdzie dotąd umiejętności. Wypalają na sercu i skórze swego właściciela znamię. Symbol wiecznego przymierza i przynależności. Zabieg bolesny, ale gwarantuje nierozerwalną więź ze smokiem. Smoki uwielbiają wprost podróże między światami, ale nigdy jeszcze nikogo na taką przejażdżkę nie zabrały. Smoki choć kapryśne, potrafią wyczuć chwile prawdziwego zagrożenia. Potrafią znikać nawet na całe tygodnie, ale okazji żeby uratować życie swego właściciela, lub ścigać się na torze nie przegapią nigdy. Należy wspomnieć, że p przemianie smoki z powolnych istot bojowych stały się demonami szybkości. Jak dotąd, żadne z istniejących w naszym świecie stworzeń nie potrafi dorównać im szybkością, dlatego też ich rekordy nie zostały określone. Te potężne istoty pomimo swego ogromnego potencjału są wykorzystywane do nie do końca legalnych wyścigów w okolicach Gwiezdnej Wieży. Udział w nich bierze każdy, ale z odpowiedzialnością za zniszczenia już gorzej... Smoki ewoluują różnie, dlatego każdy okaz jest wyjątkowy. W poniższej księdze prezentował będę wszystkie dotąd zauważone, wszystko według szablonu:
IMIĘ WŁAŚCICIELA:
OCZY:
DŁUGOŚĆ SMOKA:
POSTURA:
BARWA:
KSZTAŁT ŁUSKI:
OGON:
KOLCE:
SZPONY:
SKRZYDŁA:
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
Więc zaczynając od początku:
IMIĘ WŁAŚCICIELA: black_wizard
OCZY: czerwone
DŁUGOŚĆ SMOKA: 9 m
POSTURA: mały, lekki, zwinny
BARWA: szkarłatna, połysk poświatą księżycową
KSZTAŁT ŁUSKI: płomień
OGON: na końcu zgrubienie przypominające zastygły ognik
KOLCE: spore wyrostki na kolanach; cztery rogi na czole, jeden na nosie
SZPONY: długie, wysuwane jak u kota
SKRZYDŁA: rozłożyste, jak u nietoperza, pozwalają szybować, ale nie latać, na zgięciu spory kolec
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: na czole symbol płomienia, na nosie półksiężyc
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Shira
OCZY: Srebrne
DŁUGOŚĆ SMOKA: 10 m
POSTURA: smukły, długonogi
BARWA: zielono-srebrny
KSZTAŁT ŁUSKI: połowa w kształcie liści, te w okolicy łap i ogona przypominają wampirze kły
OGON: długi, na końcu łuski odstają lekko od ciała, tworząc zaczepną końcówkę
KOLCE: złoty róg na nosie
SZPONY: krótkie, nie chowają się
SKRZYDŁA: szerokie, jak u nietoperza, pozwalają szybować
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: na rogu nakreślone stare zaklęcie elfickie, którego nikt jeszcze nie odczytał...
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Grogo
OCZY: srebrne
DŁUGOŚĆ SMOKA: 12 m
POSTURA: masywny, ciężki, największy dotychczas widziany
BARWA: złoty
KSZTAŁT ŁUSKI: półokrągłe
OGON: krótki, gruby
KOLCE: na głowie, kolanach, grzbiecie
SZPONY: brak
SKRZYDŁA: brak, nadrabia to potężnymi nogami na których może bardzo wysoko skakać
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: reaguje na brzęk złota
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: bezimienny
OCZY: brak
DŁUGOŚĆ SMOKA: 10 m
POSTURA: bardzo chudy, kości grube, smok-widmo
BARWA: półprzezroczysty, całun nawleczony na szkielet
KSZTAŁT ŁUSKI: kwadraty
OGON: na końcu kilka kolców
KOLCE: na końcu ogona
SZPONY: długie, kilku brakuje
SKRZYDŁA: przypominają postrzępione szmaty, pozwalają przy dobrym wietrze szybować
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: sieje postrach wśród nieprzyjaciół
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Ekena
OCZY: błękit
DŁUGOŚĆ SMOKA: 11 m
POSTURA: smukły
BARWA: biały
KSZTAŁT ŁUSKI: cieniutkie, krótkie szpileczki – przypomina sierść
OGON: na końcu ostrze przypominające topór
KOLCE: brak
SZPONY: bardzo krótkie, wysuwane jak u kota
SKRZYDŁA: rozłożyste, pierzaste, pozwalają szybować
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: doskonale dogaduje się z koniopodobnymi
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Daradorion
OCZY: czarne
DŁUGOŚĆ SMOKA: 9 m
POSTURA: mały, zwinny
BARWA: metaliczny
KSZTAŁT ŁUSKI: półksiężyce
OGON: na końcu jeden kolec przypominający hak
KOLCE: dwa małe różki na czole
SZPONY: krótkie, wysuwane jak u kota
SKRZYDŁA: niewielkie, jak u nietoperza, nie nadają się do szybowania, nadrabia masywnymi nogami
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: doskonała orientacja w terenie
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Matissa
OCZY: czarne
DŁUGOŚĆ SMOKA: 9 m
POSTURA: smukły
BARWA: biały, z czarnymi plamkami
KSZTAŁT ŁUSKI: białe półokrągłe, czarne przypominają kształtem kły
OGON: krótki, cienki, na końcu dwa kolce
KOLCE: trzy kolce na nosie
SZPONY: długie, wysuwane, brakuje jednego w przedniej łapie
SKRZYDŁA: przypominają poszarpane szmaty, ale są na tyle szerokie, że można na nich szybować
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: dwa kły dłuższe niż reszta, nadają bestii bardzo dziki wygląd
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Nunn
OCZY: białe (ślepy)
DŁUGOŚĆ SMOKA: 10 m
POSTURA: krępy, gruba szyja, defensywny, łapy masywne
BARWA: czarny
KSZTAŁT ŁUSKI: trójkąty, łuski bardzo grube
OGON: długi, gruby
KOLCE: brak
SZPONY: krótkie, chowające się jak u kota
SKRZYDŁA: niewielkie, jak u nietoperza, służą jedynie do stabilizacji, nogi pozwalają skakać, ale nie zbyt wysoko
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: wpada w furię gdy słyszy wulgaryzmy
***
IMIĘ WŁAŚCICIELA: Faroth
OCZY: złote
DŁUGOŚĆ SMOKA: 11 m
POSTURA: chudy
BARWA: szmaragdowy
KSZTAŁT ŁUSKI: wydłużone trójkąty
OGON: bardzo długi, na końcu trzy kolce niczym kotwica
KOLCE: na kolanach
SZPONY: długie, chowane jak u kota
SKRZYDŁA: średniej wielkości, nietoperze, pozwalają szybować, kolec na zgięciu
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: doskonale się wspina na drzewa i skały
(nie dopisywać żadnego smoka bez konsultacji ze mną)
Ostatnio edytowany przez black_wizard (2007-01-21 23:17:18)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |