Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS
  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2010-02-26 04:18:30

 Amaranthica

Mieszkaniec stolicy

status reira.lg@aqq.eu
5800060
Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2010-02-22
Posty: 4
Punktów :   
Rasa: Żywy wampir
Profesja: Bard
Totem: Wąż

Amaranthica

Imię: Amaranthica
Rasa: Żywy wampir
Profesja do której pretenduję: Bard
Totem: Wąż
Wiek: 21 lat
Charakter: Pedantyczny

Umiejętności: Czytanie i pisanie, salonowe zachowanie
Cel: Pewnego rodzaju azyl
Ekwipunek:
  * Noże,
  * Pióro, atrament i pergamin,
  * Wyciąg z gryfiej jemioły zmieszany z korzeniami końskiej stokrotki

Historia: Amara, bo tak z początku miała na imię, urodziła się i wychowywała w bogatej, szlacheckiej rodzinie, będąc starszą z dwóch córek. Od najmłodszych lat wpajano jej do głowy savoir vivre, zasady dobrego smaku i należną młodej szlachciance retorykę nie szczędząc przy tym środków ku temu. Dbano o każdy najmniejszy szczegół by mała Amara wyrosła na prawdziwą damę, dlatego też nawet lekcje gry na skrzypcach, tańca czy nawet kaligrafii nie przeszły jej koło nosa. Wszystko jednak ma swoją cenę, co też i tutaj miało miejsce - brak jakiegokolwiek kontaktu z innymi dziećmi sprawił, że dziewczynka stała się w pewnym sensie egoistyczna, powściągliwa i nieufna, szczególnie w nowym otoczeniu. Mając 15 lat przeżyła swój pierwszy, ogromny szok - w niewyjaśnionych okolicznościach zginął jej ojciec, co dla "córeczki tatusia" było wielce bolesnym przeżyciem. Po tym wydarzeniu rodzina poczęła upadać, tak materialnie jak i w statusie, wkrótce degradując się do ubogiej szlachty. W dwa lata po śmierci rodzica dziewczyna popadała w coraz większy nałóg alkoholowy, roztrwaniając przy tym ostatnie pieniądze po ojcu w najdroższej karczmie w mieście. Pewien zimny wieczór w lokalu, z początku nie zapowiadający nic nowego, na zawsze odmienił jej życie... Zostając zaatakowaną przez oprycha, który korzystając z okazji postanowił ograbić zataczającą się szlachciankę z ostatnich monet, w czasie przewrócenia przez niego i uderzenia głową o twardą, wyłożoną kamieniem ziemię straciła przytomność. Ocknąwszy się kilka godzin później w dziwnym, dość ciasnym i ciemnym pokoju, poznała Sylvianne - młodą acz doświadczoną nożowniczkę, której zawdzięczała m.in. pełną sakiewkę. Dzięki dosyć bliskiej znajomości oboje dziewcząt zyskało, Sylvianne w zamian za naukę czytania i pisania odwdzięczyła się Amarze wyczerpującymi wieczorami... i treningami z nożami i kastetami. Sylvianne wzbudziła w młodej dziewczynie chęć głębszego poznania świata, z czasem poczęła cicho planować wspólną awanturniczą eskapadę. Nie doszło do tego jednak, ponieważ nożowniczka została zamordowana w potyczce z innym, wrogim i równie wprawnym w boju wojownikiem. Wampirzyca po raz drugi straciła kogoś, kto był w tym etapie życia dla niej niewątpliwie najważniejszy. Pogrążona w wielkim bólu i żałobie, znów z charakterystyczną, nic nie mówiącą i zimną pokerową miną zdecydowała się na radykalny krok - chcąc odciąć się od przeszłości, postanowiła wyjechać, porzucić dotychczasowy żywot, nieoficjalnie zmieniając również imię na Amaranthica.

Wygląd: Niewysoka, koło 165cm, może nawet trochę mniej, szczupła, urodziwa dziewczyna o pięknym głosie i kruczoczarnych, długich włosach. Jej zielone oczy potrafią "zaczarować", a płynne i pełne gracji ruchy hipnotyzują zwykłego plebejusza. Ubrana w drogą, aczkolwiek skąpą, typowo damską skórzaną bluzę, podwójnie przewiązaną w pasie ozdobnym paskiem przy którym spoczywają w pochwach dwa długie i ostre jak brzytwa noże. Do ćwiekowanych butów przywiązanych ma kilka flakoników z trucizną, na ramiona zaś narzucony czarny, długi do pół łydki płaszcz, spięty na dekoldzie zdobioną broszą. No, i prawie zawsze ten sam, nic nie zdradzający wyraz twarzy. Jeśli jednak masz czym zapłacić, jest zdolna do pokazu swych umiejętności artystycznych przy akompaniamencie zwalającego z nóg uśmiechu.

Szerszy opis charakteru: Powściągliwa, zdolna jednak do okazania przyjaznych uczuć bliskiej osobie. Częściowa egoistka i materialistka z racji przeszłości, to pierwsze stara się czasami zwalczać z różnym skutkiem. Wady nadrabia nienagannym wychowaniem i pedantycznością. Z całą pewnością widać tu też czasem nutkę wyrafinowania.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=37

Offline

 

#2 2010-02-26 19:12:41

 Skimrra

http://tnij.org/gbjuhttp://tnij.org/hg3k

status adorosa@aqq.eu
6114003
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 1665
Punktów :   
Rasa: Duch burzowy
Profesja: Wiedźma
Praca: Rektor Instytu Umysłu
Totem: Gryf

Re: Amaranthica

Karta zaakceptowana.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=30

"Głos pośrodku nocy, głos hen gdzieś z oddali
Jakby się zbliżał, jakby kroczył, jakby się ktoś z miłości żalił...
Głos w tysięcznym głosów tłumie, bo lepiej słychać gdy zamknięte oczy
Teraz zaczynam go rozumieć
Śpiew chyba od wyspy, chór jak morska fala
Śpiew taki srebrzysty, że się od niego świat zapala..."

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl