Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2010-06-21 15:26:18

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

System podróży

Witajcie,

Na wstępie wyjaśnienie. Obecnie mam kostkę w proszku, stąd awarię Internetu usunąłem dopiero niedawno. Jestem już z wami i możecie znów zacząć się bać.

Wiem, że autoKP jeszcze na dobre nie ruszyło, ale teraz, gdy już nie mogę pracować i jestem uwięziony w domu, mam czas na rozwijanie pomysłów które do tej pory były trakcie lub w przygotowaniu do realizacji.
System podróży, bo tak nazwałem to, co chce wam zaprezentować, być może zrewolucjonizuje grę na forum i w końcu uporządkuje cały ten majdan który nam się przytrafił. Szczegóły podam po myślniku, bo tak mi łatwiej i wam będzie chyba łatwiej się odnieść, w razie pytań.
- kasujemy podział userów na rasy, zamiast tego wprowadzając podział na grupy userskie zależne od konkretnych lokacji na forum,
- dodajemy forum Podróże (Rozdroża?),
- gdy gracz A chce się udać z lokacji Z do lokacji X, musi zakończyć wszystkie akcje w Z i napisać posta w Podróżach, o tym, że zaczyna podróż. Tam taki wątek „przechwytuje” MG który prowadzi podróż jak minimisję (skrót „mm”), choć można przebyć całą drogę bez „niespodzianek”,
- oczywiście, w chwili rozpoczęcia podróży z Z do X, graczowi zostaje zmieniona grupa userska z Z na „Podróż”, a po przybyciu do wybranej lokacji (X), na grupę X,
- po dotarciu na miejsce można pisać w kilku wątkach na raz,
- każda lokacją (tematem widocznym z strony gł. forum) zajmuje się inny MG (choć MG będą mieć po kilka lokacji na raz) i to on jest odpowiedzialny za WSZYSTKO co dzieje się na terenach przez niego kontrolowanych,
- poszczególne grupy nie widzą innych części forum,
- podróżować można w grupach,
- można podróżować z karawaną (w jednym miejscu kupuje się towary, wynajmuje NPC lub graczy i jedzie się handlować do innej lokacji),
- można podróżować na czele wojsk (wynajmuje się żołnierzy NPC [liczonych w dziesiątkach, każda lokacja ma inne typy żołnierzy do zaoferowania]), prowadzić bitwy, oblężenia i napadać, np. karawany,
- można zaciągnąć się lub kupić statek i nim podróżować po Morzu Wewnętrznym (osobne forum, podobne do podróży, marynarze to w większości NPC [tak jak żołnierze]), napadać, rabować, handlować, odkrywać, etc,
- można zamieszkać w wybranej lokacji (zbudować dom, uprawiać ziemię), a do innych wyprawiać się okazjonalnie,
- Zakon będzie wysyłał liczne wyprawy do miejsc które nie są pod jego kontrolą (po vencie, całe Rin, Wyspy Kocie, Raana) celem ich podporządkowania sobie (wszak teraz, mamy własne królestwo), co w praktyce pozwoli na ożywienie konkretnych lokacji i równomierne rozmieszczenie graczy, dając szanse nowym,
- każdy dostanie po 300 dukatów na rozruszanie handlu, zaopatrzenie się w potrzebny ekwipunek na czas podróży, zakup żywności, etc. Jeśli zajdzie taka potrzeba (udowodnicie jej zasadność w tym wątku) kwota ta może zostać zwiększona do 500 lub nawet 700 dukatów „na łebka”.
- w każdej lokacji będą niepowtarzalni NPC u których będzie można pobierać nauki, kupować ciekawe towary, przerabiać surowce na produkty, etc.


Czy są jakieś pytania i czy zgadzacie się na wprowadzenie tego typu zmian na forum?

Pozdrawiam,
Mangel


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#2 2010-06-21 18:38:02

 Darayawus Shiro

Bankier

status daray@aqq.eu
4050011
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2009-01-19
Posty: 1112
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Motykarz
Totem: Niedźwiedź

Re: System podróży

Jak dla mnie wszystko pięknie ładnie i nawet w tej chwili mogło by to funkcjonować bo są wakacje, więc administratorzy i moderatorzy mają więcej czasu, ale... Tego czasu może zabraknąć po wakacjach, a nie ma co ukrywać... System taki dołożył by roboty ludziom odpowiedzialnym za forum. A jak już pokazała historia, MG są jak  Polska służba zdrowia. Żeby dostać coś, trzeba się w cholerę naczekać, a na końcu efekt nie jest zadowalający. Tak więc jeśli faktycznie miało by coś takiego funkcjonować, to albo moderatorzy musieli by poświęcać Zakonowi o wiele więcej swojego wolnego czasu, albo też musiało by być więcej osób do moderacji.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=44

Jeśli gracz jest za sprytny i uda mu się wyjść z walki bez szwanku to i tak zaraz mistrz gry jakoś go urządzi nawet jeśli ma to oznaczać atak chorego bociana lub zwyczajne potknięcie się tak niefortunnie, że połamała się mityczna zbroja, zniszczył miecz, pieniądze wypadły i nie można ich pozbierać, a postać stała się ciężko ranna.

Offline

 

#3 2010-06-21 18:45:07

 Skimrra

http://tnij.org/gbjuhttp://tnij.org/hg3k

status adorosa@aqq.eu
6114003
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 1665
Punktów :   
Rasa: Duch burzowy
Profesja: Wiedźma
Praca: Rektor Instytu Umysłu
Totem: Gryf

Re: System podróży

Zgodzę się co do poszerzenia teamu o paru moderatorów. Chociaż nie uważam tego za absolutnie konieczne.
Jestem zdania, że należy spróbować. Jeżeli system się sprawdzi? fajnie. Jeżeli nie, wróćmy do poprzedniego.
Co do zastrzeżeń, obawiam się zastoju w dziale "Podróże" ("Rozdroża" brzmi o wiele lepiej, tak na marginesie). Może to trochę hamować całą akcję.
Aczkolwiek fajnie, że gracze będą widzieli tylko fragment forum, "fragment mapy". Zrobi się ciekawie, gdy się nie będzie wiedziało co jest "za zakrętem".


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=30

"Głos pośrodku nocy, głos hen gdzieś z oddali
Jakby się zbliżał, jakby kroczył, jakby się ktoś z miłości żalił...
Głos w tysięcznym głosów tłumie, bo lepiej słychać gdy zamknięte oczy
Teraz zaczynam go rozumieć
Śpiew chyba od wyspy, chór jak morska fala
Śpiew taki srebrzysty, że się od niego świat zapala..."

Offline

 

#4 2010-06-21 18:52:48

 Etamin

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2010-04-01
Posty: 192
Punktów :   

Re: System podróży

Mnie też się to podoba, że będzie można podróżować do innych miast, może i zdobywać najróżniejsze przedmioty, ciesz się też, że nic nie zniknie i to co do tej pory zdobyłam, nadal będę mieć, szkoda mi tylko tych ras, ale to już trudno, bardziej ciekawi mnie co będzie z nauką pisania, czytania, liczenia, czy magii, też będą odpowiednie szkoły w każdym miejscu? czy tylko w poszczególnych miejscach? Bo ja na przykład teraz czekam na lekcje w podstawówce , żeby moja postać umiała liczyć xD (to nic , że się nie doczekam), no ale w podróży, szczególnie z karawaną takie rzeczy są przydatne, fajnie by było gdyby niektóre właśnie takie sprawy można by było od nich się nauczyć w podróży, w odpowiednim czasie, ale nie wiem jak ty to widzisz Mangel i jak reszta to widzi....

Offline

 

#5 2010-06-21 19:02:18

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Re: System podróży

Co do nauki w podróży. Teraz będzie można uczyć się od innych graczy i od NPC, ale szkoły dla Zakonu pozostaną w Quidsors.


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#6 2010-06-21 19:08:13

 Elian

Mieszkaniec stolicy

828625
Skąd: Mazowsze>Kurpie
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 314
Punktów :   
Rasa: Anioły
Profesja: Łowca
Praca: Myśliwy/Ogrodnik
Totem: Niedźwiedź

Re: System podróży

Pomysł może i dobry, ale jak zauważył Shiro, przydałoby się kilka więcej osób w teamie. Nie jest to konieczne, ale jeśli już by było to najlepiej takie, które mają dużo czasu.
Etamin trafnie sformułowała jeden aspekt. Co ze szkołami? Będą tak jak były, czy coś się zmieni?
I ode mnie takie jedno pytanie odnośnie tego wszystkie: Co z postaciami, które posiadają skrzydła(choćby Anioły, czy Smoki)? Będą musiały korzystać z karawan, na piechotę czy będą mogły latać z jednego miejsca w drugie?
Jeden punkt nasuwa mi myśl: Jeśli w każdej lokacji miałyby być specjalni NPC od szczególnych umiejętności, towarów etc etc. to co byłoby ze sklepami w samym zakonie?(Rozumiem że powstaje to również po to, aby poszerzyć tereny Zakonu i nic się nie zmieni?)
Punkt, w którym piszesz że jedna osoba będzie miała kilka terenów do kontroli jest trochę nie na miejscu. Dużo osób z teamu nie spędza tyle czasu i nawet jeśli ma chwilę wejść na kompa, to na pewno nie wejdzie na zakon. W tym wypadku sprawdziłoby się przyjęcie kilku osób do teamu. Każdy by miał mniej terenów do kontroli i nie robiłby się żaden chaos, bo ktoś był zmęczony i coś pomylił etc etc.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=61

Offline

 

#7 2010-06-21 19:37:15

 Arghez

Bogowie są niczym

status arghez@aqq.eu
12005268
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 1256
Punktów :   
Rasa: Upadły Anioł
Praca: Grabarz
Zwierze: Blador, Save

Re: System podróży

Elian poruszył temat skrzydeł ja zapytam o planistów i psionitów ( i pewnie kogoś jeszcze). to dopiero byłaby bezproblemowa podróż, dobry sposób na rozkręcenie interesu dla Zakonników. Nawet dla smoków bo transport na grzbiecie to też wyjście.
No i teraz w końcu posiadanie wierzchowca ma sens...
Ale to wciąż dużo problemów, już lepiej w sygnaturze ustawić w których wątkach się aktualnie przebywa...

Ostatnio edytowany przez Arghez (2010-06-21 21:00:47)


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=34
(\_/)
(O.o)
(>A<)*
[]RG[]
Copy and paste this Bunny into your signature to help Arghez gain world domination!

Boku wa bakemono, datteie kedamono!

Offline

 

#8 2010-06-21 19:43:26

 Nikoletta

http://tnij.org/gg6fhttp://tnij.org/gg6iAmazonka

Skąd: Werrizania
Zarejestrowany: 2006-08-28
Posty: 2540
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Asasynka
Praca: Zwiadowca Zakonny
Totem: Konik iha-ha!

Re: System podróży

Kiedyś już pisałam, co ja uważam za ciekawe. Myślę, że ten system bardziej utrudni, aniżeli ułatwi. Nie wątpię, że może być ciekawy, lecz w końcu - wierzcie mi lub nie - będzie leżał odłogiem, a gracze nie będą z kolei wiedzieli - o co cho.
Nie lepiej byłoby wprowadzić akcję właśnie między rasy, profesje, pozycje? Prześladowania? Listy gończe? Represje? Czarny Rynek - zakazy, kodeks prawny, lochy, pręgierz aaaa...się rozkręcam x]
Ale - to nie moje forum.
Dziękuję.


Karta Postaci
aKP

Fortune Favours The Bold
Born to be Wild

...wódka naturalnie przywraca pion...

Offline

 

#9 2010-06-21 20:08:08

 Etamin

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2010-04-01
Posty: 192
Punktów :   

Re: System podróży

Bo teraz po zastanowieniu muszę dodać jedno. Jeśli szkoły  dla Zakonu pozostaną w Quidsors, to moja postać nie ma możliwości podróży chyba. Nie wiem czy dobrze rozumuje. Bo jeśli będę chciała wyruszyć z Quidsors, do nie wiem Rin, to już nie mogę pisać w szkole magii bo jestem w Rin prawda? Więc nie mam dostępu do lokacji Zakonu. No i co wtedy z takimi graczami? Bo mi bardzo zależy na ukończeniu szkoły magii i chyba będę siedzieć, w jednym miejscu dopóki jej nie zdam, niż podróżowała... jest też kilka takich osób i tutaj może być taki problem ehhh :(

Offline

 

#10 2010-06-21 20:08:48

 Lejsu

Treser bestii

3988541
Skąd: Kamienna Góra
Zarejestrowany: 2008-01-31
Posty: 936
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Łowca/Tropiciel
Praca: Treser
Totem: Dzik

Re: System podróży

Co poniektórzy zaczęli mi płakać, że zamiast napisać tu to ględzę na CB. A właśnie na CB można lepiej podyskutować bo mobilnie, a nie jak w zwykłym temacie czekać godziny nim ktoś odpisze.

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. I nic nie zmieni mojej decyzji. Zamiast rozwiązywać problemy to tworzycie nowe. Nie możecie sobie poradzić z obecnym stanem forum/na forum, a chcecie wprowadzić kolejną komplikację. Podróżowanie, jakieś zmiany grup userów w trakcie tej podróży itp.

Myślę, że ten system bardziej utrudni, aniżeli ułatwi.

Podsumowując całokształt tego pomysłu (nie tylko, któryś dany punkt) mi się nie podoba. (że nie wspomnę o autokp)

Offline

 

#11 2010-06-21 20:15:04

 Skimrra

http://tnij.org/gbjuhttp://tnij.org/hg3k

status adorosa@aqq.eu
6114003
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 1665
Punktów :   
Rasa: Duch burzowy
Profesja: Wiedźma
Praca: Rektor Instytu Umysłu
Totem: Gryf

Re: System podróży

nie ma to jak logiczny wywód poparty solidną argumentacją...


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=30

"Głos pośrodku nocy, głos hen gdzieś z oddali
Jakby się zbliżał, jakby kroczył, jakby się ktoś z miłości żalił...
Głos w tysięcznym głosów tłumie, bo lepiej słychać gdy zamknięte oczy
Teraz zaczynam go rozumieć
Śpiew chyba od wyspy, chór jak morska fala
Śpiew taki srebrzysty, że się od niego świat zapala..."

Offline

 

#12 2010-06-21 20:20:24

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Re: System podróży

Elian:
Grając skrzydlakiem skracasz sobie podróż, to fakt. Ale nie każda podróż musi stać się minimisją, a i skrzydlaci muszą czasem odpoczywać.

Arghez:
Planiści mają spore ułatwienie, to fakt, ale też jakoś nikt z marszu planistą nie zostaje.

Etamin:
Przecież nie musisz z marszu jechać do Rin. Możesz zakończyć nauczanie i spokojnie wybrać się wtedy.
Nikt też nie zabroni MG danych lokacji uruchamiania tam "prywatnych" szkół, w których będą uczyć tego, co sami i ich kadra potrafią. Nie mniej, najwięcej nauczysz się w Qudsors.

Nikoletta:
Ale pomyślmy o tym tak. W tej chwili każdy pisze gdzie chce. Etamin może byc w Quidsors w 6 wątkach, w 13 w Raanie i w 3 w Trawiastym Wybrzeżu. Jeśli w każdej lokacji szuka ziół, Aranel musi biegać i szukać tych akcji. Jak zachce jej się polować... No bez przesady.
Jeśli jednak będzie mogła pisać tylko w jednej lokacji, MG będzie miał łatwiej, bo jak będzie mieć za dużo graczy, wyśle kilku gdzie indziej. W czasie podróży też będzie można troche odetchnąć, a w konsekwencji przyjąć dużo większą liczbę graczy, która pozwoli uatrakcyjnić rozrywkę.

Lejsu:
Nie płakałem jak mi kostkę wstawiali z powrotem w staw, to i teraz płakać nie będę. Uważam jednak krytykowanie na CB za zwyczajny przejaw maruderstwa i nic nie wnoszące do tematu... płakanie? Bo konstruktywne to to na bank nie jest.

Lejsu napisał:

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. I nic nie zmieni mojej decyzji. Zamiast rozwiązywać problemy to tworzycie nowe. Nie możecie sobie poradzić z obecnym stanem forum/na forum, a chcecie wprowadzić kolejną komplikację. Podróżowanie, jakieś zmiany grup userów w trakcie tej podróży itp.

A jakieś konkrety? Bo jak sam byłeś modem, nie popisałeś się jakąś innowacyjną metodą prowadzenia tego wszystkiego i chyba odszedłeś, bo nie wyrabiałeś, tak? Teraz co? My mamy dać radę tam, gdzie ty zawiodłeś, bo tobie się nie podobają zmiany mające zapewnić nam komfort pracy?
Zapytam jeszcze tylko raz: Czemu Ci się to nie podoba? Jak uzasadnisz, to będziemy mogli sie zastanowić, jak zadośćuczynić twoim obawom i pewnie wprowadzimy jakieś zmiany.


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#13 2010-06-21 20:28:32

 Darayawus Shiro

Bankier

status daray@aqq.eu
4050011
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2009-01-19
Posty: 1112
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Motykarz
Totem: Niedźwiedź

Re: System podróży

Mangel, Szefie. Muszę Ci to powiedzieć, bo wiem że tego ode mnie wymagasz. Jesteś zajebisty.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=44

Jeśli gracz jest za sprytny i uda mu się wyjść z walki bez szwanku to i tak zaraz mistrz gry jakoś go urządzi nawet jeśli ma to oznaczać atak chorego bociana lub zwyczajne potknięcie się tak niefortunnie, że połamała się mityczna zbroja, zniszczył miecz, pieniądze wypadły i nie można ich pozbierać, a postać stała się ciężko ranna.

Offline

 

#14 2010-06-21 20:41:19

 Lejsu

Treser bestii

3988541
Skąd: Kamienna Góra
Zarejestrowany: 2008-01-31
Posty: 936
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Łowca/Tropiciel
Praca: Treser
Totem: Dzik

Re: System podróży

O zaczyna się ;/ Tak, byłem modem. Nie odszedłem, bo nie wyrabiałem tylko znudziło mi się wtedy Zakonowanie i zrobiłem sobie przerwę. I nie musiałem wtedy wprowadzać nowych metod, bo nie było takiej sytuacji jaka teraz jest i nie było potrzeby wprowadzania czegoś nowego.

Wracając do sedna sprawy.
Nie chcę wprowadzanie nowej formuły Zakonu. Wprowadzenie czegoś takiego zupełnie ją zmieni i zupełnie zmieni Zakon. Nie będzie już taki jak był (choć i już nie jest i nie powiem przez kogo). No nie potrafię tego przesadnie mnogo uzasadniać.
A jeśli chodzi o moje propozycję to mam jedną jedyną. Zakaz bilokacji. Bilokacja do pewnego czasu się sprawdzała, ale teraz sprawia tylko problemy. Wprowadzacie Simsowe umieranie z głodu, a pozwalacie na znajdowanie się w kilku miejscach na raz, hmm. Koniec z bilokacją: kończysz w jednym wątku piszesz gdzie się udajesz i potem tam piszesz itp. Coś na wzór jak to pisałeś w wytłumaczeniu podróży.

Offline

 

#15 2010-06-21 20:44:22

Eberes

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2010-04-10
Posty: 74
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Tancerz cienia
Praca: Bezrobotny
Totem: Ptak Ti

Re: System podróży

Pomysł jest dobry. Ba! Nawet mi się bardzo spodobał. W teorii.
Co prawda jestem pesymistycznie nastawiony co do praktyki, ale generalnie rzecz biorąc, to jak nie spróbujemy, to się nie dowiemy, huh? ^^

Od siebie dodam tylko tak: Osobny MG dla podróży musi być.
Osobny MG od handlu musi być.
- Pytanie: Co, jeżeli jakiemuś z MGmów się zniknie, tak jak ostatnio cały team wywiało...? Cała kraina idzie wpizdu.

- Jeżeli nam Mangu zaserwujesz fabularnie znowu coś w stylu "wszyscy zakonnicy zasneli, Raany nie ma, a wszędzie latają harpie" to ci urwę nasieniowody i cię na nich powieszę ^^ (jestem skory do współpracy tutaj - pewnie na gg kiedyś się odezwę jak będę miał dzień wolny)

- Te minimisje związane z podróżą bym zlikwidował - niepotrzebny kłopot i kupa zachodu - Proponuję zamiast tego sesje.(jeżeli mg chce komuś odpalić darmowe emocje podczas podróży, ustala z wszystkimi czas i jest mini-sesja/ Wątki mogą trwać latami, a takto zajmie to góra 3 godzinki)

- Mam to parszywe wrażenie, że będzie tak jak z miastami ras - Jedna kraina będzie wypasiona (Savantram, a co!) a reszta kupa kupy.

- Sam bym się jakąś krainą z chęcią zajął, ale czasu puki co nie mam za dużo...

Sumując wszystko - Pomysł świetny, rozwiązujący wiele ale i wymagający wysiłku ze strony graczy i teamu. I systematyczności. Jednak....

....W tym momencie chciałbym zjechać autoKP. To całe jedzenie jest durne, i teraz to widzę. Zaniedługo będziemy musieli pisać posty, że sobie podcieramy dupę, bo inaczej nasza postać umrze pod natłokiem much? Pewne rzeczy powinny być domyślne. Nie wiem czy Mangu pamiętasz pierwotny pomysł, który zakładał, że jedzenie dostarcza pewną ilość energii którą można na minimisje wykorzystać - Co to, to tak. Ale w tym momencie nie chce mi się srać co chwila z tym jedzeniem, żeby moja postać nie umarła.


To odemnie tyle, choć pewnie 3/4 nie napisałem tego co chciałem. W każdym razie thumbs up for the effort!



Edit: W sumie Lejsu wpadł na oczywisty pomysł.I chyba najlepszy. Zakaz bilokacji FTW!! Ja moją postacią gram w jedna wątku tylko i jakoś żyje - widać się da. Ew. maksymalnie 2 wątki, jak komuś partner zwiał i wątek się zamroził. A wszystkie minimisje i inny syf rozgrywać w czasie rzeczywistym jako sesje - Od czasu do czasu jakiś masowy ewent w którym mogą pisać wszyscy. I po sprawie, nie trza się srać z jakimiś podróżami.

Ostatnio edytowany przez Eberes (2010-06-21 20:49:10)


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=88

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl