Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Powietrze jest wszędzie, tak samo wszędzie można korzystać z pomocy jego i jego sług. Jest to część magii żywiołów.
Zaklęcie: Odepchnięcie
Stopień I
Opis: Mag jest zdolny ruchem ręku wytwarzać silne uderzenia powietrza które mogą łatwo zbić z nóg niejednego osiłka.
Inkantacja: Barbasa
Zaklęcie: Ptasi sojusznicy
Stopień III
Opis: Na dwie godzinny oddaje wszystkie okoliczne ptaki pod komendę.
Inkantacja: Venix
Zaklęcie: Słyszenie
Stopień II
Opis: Mag który użyje tego zaklęcia przez dowolną ilość czasu będzie miał słuch absolutny który wychwyci każdy dźwięk, jednak bardzo duży hałas może doprowadzić do głuchoty.
Inkantacja: Beven
Zaklęcie: Wrota czasu
Stopień IV
Opis: Powietrze odtwarza obraz minionych godzin dzięki czemu mag może przekonać się jakie zdarzenia miały miejsce na konkretnym obszarze.
Inkantacja: Oranje
Zaklęcie: Zniekształcenie
Stopień V
Opis: Działa podobnie jak Iluzja, jednak jest znacznie groźniejsze. Ten czar odcina dopływ powietrza do mózgu wroga sprawiając że najpierw ma omamy wzrokowe, później słuchowe, aż w końcu następuje paraliż i śmierć mózgu. Zaklęcie jest wprost wymarzone jeśli potrzebujemy ciała „bez właściciela” gdyż inne narządy nie zostają uszkodzone i ciało nadal żyje.
Inkantacja: Atmos
Zaklęcie: Powietrzny dysk
Stopień VI
Opis: Zagęszcza powietrze i pył tworząc zbitą, twardą jak stal skorupę. Taki „latający dysk” przy krawędzi ma grubość kartki papieru i jest zabójczo ostry, zaś jego wielkość może dochodzić do wielkości domu. Jedynym minusem tego zaklęcia jest konieczność ciągłego fizycznego kontaktu maga z dyskiem. W praktyce magowie rozwiązują go wtapiając własne ciało w materie dysku tak aby tylko twarz wystawała ponad pyłowo powietrzną materię.
Inkantacja: Abras
Offline
Mieszkaniec stolicy
Zaklęcie Nagości
Po wypowiedzeniu zaklęcia słychać szepty. Zaczynają być coraz głośniejsze i wydobywają się z maga, który zaklęcie wypowiedział, powoli pojawiają się czarne macki, niczym dym wychodzące z jego pleców i rąk, zmierzają ku przeciwnikowi i brutalnie pozbawiają go zbroi, bądź jakiegokolwiek okrycia. Nie rani drugiej osoby, dlatego może być też stosowane przez maniaków seksualnych do rozbierania ponętnych dziewic.
Inkantacja: Nudum Impetus
Ostatnio edytowany przez Adramelech (2007-12-21 14:44:18)
Offline
Na podstawie księgi zagrabionej od pewnego Chaośnika...
Magia błyskawic jest domeną magii powietrza zajmującą się miotaniem piorunów i innymi związanymi z elektrycznością umiejętnościami. To potężna moc, jednak jest niestabilna i zarezerwowana dla bardziej doświadczonych magów. Niestety, wielu nowicjuszy lekceważy ryzyko i, głównie ze względu na niskie koszty many i duży potencjał zniszczenia, próbuje parać się tą magią bez uprzedniego przygotowania i doświadczenia. Szczęśliwsi kończą jedynie z poparzeniami, ci mniej - jako kupka popiołu.
Przy każdym zaklęciu będą dwa stopnie - stopień minimalny, reprezentujący najmniejszy poziom many, jaki pozwoli w ogóle rzucić zaklęcie i stopień zalecany, reprezentujący poziom many, po osiągnięciu jakiego ryzyko nieudanego zaklęcia jest niewielkie lub nie ma go wcale.
Zaklęcie: Piorun!
Stopień: I/III
Opis: Mag wypuszcza pojedynczy piorun z dłoni, który leci w prostej linii w stronę przeciwnika. Jeśli na jego drodze stanie ktoś inny, piorun porazi tę osobę i dalej będzie zmierzać do celu.
Inkantacja: Zzzap! (Bardzo ważnym jest, aby mocno zaakcentować z)
Zaklęcie: Łańcuch błyskawicy
Stopień: II/V
Opis: Zaklęcie bardzo potężne, ale należące do najbardziej niestabilnych, używanie go na minimalnym poziomie many jest wysoce niewskazane, zaklęcie będzie wtedy zresztą słabsze. Efektem rzucenia tego zaklęcia jest piorun, który przeskakuje z celu na cel, każdy porażając mniej więcej w tym samym stopniu, co zaklęcie powyżej. Ilość przeskoków i maksymalna odległość między potencjalnymi celami rosną wraz z potęgą maga, od trzech bardzo bliskich celów aż po małe, rozproszone oddziały wrogów.
Inkantacja: Zakarosh!
Zaklęcie: Paraliż
Stopień: IV/VI
Opis: Oto coś dla pacyfistów. Zaklęcie paraliżu pozwala wyeliminować przeciwnika bez zbytniego uszkadzania go, jednak tylko na pewien czas. Niestety, jak każda magia piorunów czar ten jest dość nieprzewidywalny - nie można mieć pewności, że sparaliżowane zostanie całe ciało wroga, czas trwania jest bardzo różny i istnieje szansa, że zaklęcie zwróci się na maga, który je rzucił, lecz i w tym przypadku doświadczenie, koncentracja i samokontrola pomagają pomniejszyć ryzyko.
Inkantacja: Zatram!
Zaklęcie: Żywy metal
Stopień: V/VII
Opis: Do rzucenia tego zaklęcia potrzeba metalu dobrze przewodzącego prąd. Po wypowiedzeniu inkantacji wiązka piorunów powinna opleść metal, a następnie pobudzić go do życia. Twór taki może przyjmować różne postaci w zależności od ilość metalu oraz many, od małej, latającej blaszki, poprzez tornado wirujących mieczy aż po golemy z błyskawic i stali, jednak im więcej ożywionego materiału, tym trudniej jest go kontrolować niedoświadczonym magom. Istnieje legenda, według której użycie tego zaklęcia na gitarze wykonanej z metalu tworzy instrument doskonały, jednak nikt nie podjął się jeszcze tego zadania...
Inkantacja: Metallivite!
Zaklęcie: Pułapka szokowa
Stopień: IV/V
Opis: Ten czar jest podobny do zaklęcia opisanego powyżej pod tym względem, że do jego użycia także potrzeba metalowego, przewodzącego materiału (najlepiej kuli). Z pomocą takiego rekwizytu mag potrafi stworzyć przedmiot-pułapkę, ktokolwiek się go tknie (lub zbliży do niego, w zależności od umiejętności czarodzieja) zostanie porażony. Im więcej energii zostało włożone w pułapkę, tym silniejszy będzie szok, jednak jednocześnie tym krócej się ona utrzyma, co jednak nie zawsze jest złe - magowie błyskawic znani są z tego, że używają naładowanych do granic tym zaklęciem metalowych kul jako swego rodzaju miotanych, wybuchowych pocisków.
Inkantacja: Zakspyra!
Ostatnio edytowany przez Zefir (2009-01-03 13:47:24)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |