Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-11-21 21:15:10

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Księga magii Powietrza

Powietrze jest wszędzie, tak samo wszędzie można korzystać z pomocy jego i jego sług. Jest to część magii żywiołów.

Zaklęcie: Odepchnięcie
Stopień I
Opis: Mag jest zdolny ruchem ręku wytwarzać silne uderzenia powietrza które mogą łatwo zbić z nóg niejednego osiłka.
Inkantacja: Barbasa

Zaklęcie: Ptasi sojusznicy
Stopień III
Opis: Na dwie godzinny oddaje wszystkie okoliczne ptaki pod komendę.
Inkantacja: Venix

Zaklęcie: Słyszenie
Stopień II
Opis: Mag który użyje tego zaklęcia przez dowolną ilość czasu będzie miał słuch absolutny który wychwyci każdy dźwięk, jednak bardzo duży hałas może doprowadzić do głuchoty.
Inkantacja: Beven

Zaklęcie: Wrota czasu
Stopień IV
Opis: Powietrze odtwarza obraz minionych godzin dzięki czemu mag może przekonać się jakie zdarzenia miały miejsce na konkretnym obszarze.
Inkantacja: Oranje

Zaklęcie: Zniekształcenie
Stopień V
Opis: Działa podobnie jak Iluzja, jednak jest znacznie groźniejsze. Ten czar odcina dopływ powietrza do mózgu wroga sprawiając że najpierw ma omamy wzrokowe, później słuchowe, aż w końcu następuje paraliż i śmierć mózgu. Zaklęcie jest wprost wymarzone jeśli potrzebujemy ciała „bez właściciela” gdyż inne narządy nie zostają uszkodzone i ciało nadal żyje.
Inkantacja: Atmos

Zaklęcie: Powietrzny dysk
Stopień VI
Opis: Zagęszcza powietrze i pył tworząc zbitą, twardą jak stal skorupę. Taki „latający dysk”  przy krawędzi ma grubość kartki papieru i jest zabójczo ostry, zaś jego wielkość może dochodzić do wielkości domu. Jedynym minusem tego zaklęcia jest konieczność ciągłego fizycznego kontaktu maga z dyskiem. W praktyce magowie rozwiązują go wtapiając własne ciało w materie dysku tak aby tylko twarz wystawała ponad pyłowo powietrzną materię.
Inkantacja: Abras


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#2 2007-12-19 21:15:24

 Adramelech

Mieszkaniec stolicy

6580749
Call me!
Zarejestrowany: 2007-11-07
Posty: 986
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Nekromanta
Totem: Koń
Zwierze: Brak

Re: Księga magii Powietrza

Zaklęcie Nagości

Po wypowiedzeniu zaklęcia słychać szepty. Zaczynają być coraz głośniejsze i wydobywają się z maga, który zaklęcie wypowiedział, powoli pojawiają się czarne macki, niczym dym wychodzące z jego pleców i rąk, zmierzają ku przeciwnikowi i brutalnie pozbawiają go zbroi, bądź jakiegokolwiek okrycia. Nie rani drugiej osoby, dlatego może być też stosowane przez maniaków seksualnych do rozbierania ponętnych dziewic.
Inkantacja: Nudum Impetus

Ostatnio edytowany przez Adramelech (2007-12-21 14:44:18)


Gdyby i głód można było zaspokoić przez pocieranie żołądka!" - Diogenes masturbując się publicznie

Imię: Adramelech
Rasa: Człowiek
Profesja: Nekromanta
Charakter: neutralny chaotyczny
Zalety: wdzięczny, pracowity, lubi dowcipy o blondynkach i te z rodzaju absurdalnych
Wady: wścieka się dość łatwo, cynik, ironizuje, nie przywiązuje się raczej do niczego, rasista - nienawidzi drowów
Umiejętności: czarowanie Kamieni Run; zmiana kształtu przedmiotów - przybliżonej wielkości, na długi okres czasu; W niewielkim stopniu możliwość zapanowania nad mocą Laski
Wygląd: Szary, długi płaszcz, u dołu umorusany błotem, gdyż suwa się po ziemi, lekko poszarpany z dziurą wzdłuż uda prowizorycznie zaszytą, długie aż do połowy pleców czarne włosy, piwne oczy, zielonkawa skóra, blizny na rękach i plecach, trzy czarne różki na karku, czasem ma na plecach założoną pochwę do swego miecza tak, ze jego rękojeść wystaje ponad głowę.

Zaliczone wszystkie Próby w Szkole Najemników.


My name is Legion. For we are Many. Mk 5,9

Karta postaci
Moja historia
Jeśliś człeku ciekaw...
Rzecz o bogach i ich sporach niebieskich. Starzec nie dokończył swej opowieści...

Offline

 

#3 2008-04-08 16:05:09

Zefir

Nekromanta

8529896
Call me!
Skąd: Z twoich najgorszych koszmarów
Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 473
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Profesja: Nekromanta
Praca: 7680
Totem: S=0 W=0 Sz=5 I=10 M=10 U=0
Zwierze: 31%
WWW

Re: Księga magii Powietrza

Na podstawie księgi zagrabionej od pewnego Chaośnika...

Magia błyskawic jest domeną magii powietrza zajmującą się miotaniem piorunów i innymi związanymi z elektrycznością umiejętnościami. To potężna moc, jednak jest niestabilna i zarezerwowana dla bardziej doświadczonych magów. Niestety, wielu nowicjuszy lekceważy ryzyko i, głównie ze względu na niskie koszty many i duży potencjał zniszczenia, próbuje parać się tą magią bez uprzedniego przygotowania i doświadczenia. Szczęśliwsi kończą jedynie z poparzeniami, ci mniej - jako kupka popiołu.

Przy każdym zaklęciu będą dwa stopnie - stopień minimalny, reprezentujący najmniejszy poziom many, jaki pozwoli w ogóle rzucić zaklęcie i stopień zalecany, reprezentujący poziom many, po osiągnięciu jakiego ryzyko nieudanego zaklęcia jest niewielkie lub nie ma go wcale.

Zaklęcie: Piorun!
Stopień: I/III
Opis: Mag wypuszcza pojedynczy piorun z dłoni, który leci w prostej linii w stronę przeciwnika. Jeśli na jego drodze stanie ktoś inny, piorun porazi tę osobę i dalej będzie zmierzać do celu.
Inkantacja: Zzzap! (Bardzo ważnym jest, aby mocno zaakcentować z)

Zaklęcie: Łańcuch błyskawicy
Stopień: II/V
Opis: Zaklęcie bardzo potężne, ale należące do najbardziej niestabilnych, używanie go na minimalnym poziomie many jest wysoce niewskazane, zaklęcie będzie wtedy zresztą słabsze. Efektem rzucenia tego zaklęcia jest piorun, który przeskakuje z celu na cel, każdy porażając mniej więcej w tym samym stopniu, co zaklęcie powyżej. Ilość przeskoków i maksymalna odległość między potencjalnymi celami rosną wraz z potęgą maga, od trzech bardzo bliskich celów aż po małe, rozproszone oddziały wrogów.
Inkantacja: Zakarosh!

Zaklęcie: Paraliż
Stopień: IV/VI
Opis: Oto coś dla pacyfistów. Zaklęcie paraliżu pozwala wyeliminować przeciwnika bez zbytniego uszkadzania go, jednak tylko na pewien czas. Niestety, jak każda magia piorunów czar ten jest dość nieprzewidywalny - nie można mieć pewności, że sparaliżowane zostanie całe ciało wroga, czas trwania jest bardzo różny i istnieje szansa, że zaklęcie zwróci się na maga, który je rzucił, lecz i w tym przypadku doświadczenie, koncentracja i samokontrola pomagają pomniejszyć ryzyko.
Inkantacja: Zatram!

Zaklęcie: Żywy metal
Stopień: V/VII
Opis: Do rzucenia tego zaklęcia potrzeba metalu dobrze przewodzącego prąd. Po wypowiedzeniu inkantacji wiązka piorunów powinna opleść metal, a następnie pobudzić go do życia. Twór taki może przyjmować różne postaci w zależności od ilość metalu oraz many, od małej, latającej blaszki, poprzez tornado wirujących mieczy aż po golemy z błyskawic i stali, jednak im więcej ożywionego materiału, tym trudniej jest go kontrolować niedoświadczonym magom. Istnieje legenda, według której użycie tego zaklęcia na gitarze wykonanej z metalu tworzy instrument doskonały, jednak nikt nie podjął się jeszcze tego zadania...
Inkantacja: Metallivite!

Zaklęcie: Pułapka szokowa
Stopień: IV/V
Opis: Ten czar jest podobny do zaklęcia opisanego powyżej pod tym względem, że do jego użycia także potrzeba metalowego, przewodzącego materiału (najlepiej kuli). Z pomocą takiego rekwizytu mag potrafi stworzyć przedmiot-pułapkę, ktokolwiek się go tknie (lub zbliży do niego, w zależności od umiejętności czarodzieja) zostanie porażony. Im więcej energii zostało włożone w pułapkę, tym silniejszy będzie szok, jednak jednocześnie tym krócej się ona utrzyma, co jednak nie zawsze jest złe - magowie błyskawic znani są z tego, że używają naładowanych do granic tym zaklęciem metalowych kul jako swego rodzaju miotanych, wybuchowych pocisków.
Inkantacja: Zakspyra!

Ostatnio edytowany przez Zefir (2009-01-03 13:47:24)


Karta postaci

Ulubione powiedzonko nieumarłych? "Żyje się dalej!"

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://mtstrophy.online