Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS
  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-12-23 00:55:14

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Księga rytuałów

Zaklęcia to broń i towar przetargowy magów, są one jednak dość trywialne i naturalnym jest iż już wieki temu rasy inteligentne zaczęły je rozszerzać.
Wiele było pomysłów jak wzmocnić lub zmienić działanie zaklęć, najlepszym wyjściem okazało się odprawianie rytuałów (bogowie przystali na taką formę komunikacji z śmiertelnymi). Rytuały, w przeciwieństwie do zaklęć, nie odwołują się do Chaosu lecz do boskich możliwości. Są one bardziej praco i czasochłonne lecz ich efekty są znacznie bardziej zadowalające.
Do odprawienia rytuału konieczne są piktogramy (dzielimy je na cztery kategorie występowania: popularne, zwykłe, silne, potężne), znaki graficzne rysowane na podłożu lub przedmiocie zabiegu, gdyż to one są filtrem przez który płynie boska moc będąca siłą napędową całego rytuału. Znaki, o ile nie muszą być zbyt duże, są najczęściej spisywane przez specjalną klasę magów, Zapamiętywaczy, i sprzedawane w formie pergaminowych zwoi (żaden inny mag nie może tworzyć takich zwoi, choć może rysować znaki na podłożu).
Teraz, zapraszam Cię drogi czytelniku do zapoznania się z kilkoma rytuałami które zamieściłem poniżej, jeśli jesteś magiem, nie wolno Ci przepuścić takiej okazji.


Obrządek: Przebudzenie (silne)

Wymagania: Szkielet, koło z runami wypisanymi w formie krzyża którego ramiona wskazują północny wschód i północny zachód.

Opis: Ten obrządek jest aż nazbyt dobrze znany nekromantom i magom ognia. Wymaga co prawda sporej ilości many i intelektu jednak jego efekty są zawsze więcej niż zadowalające. Szkielet który poddajemy temu rytuałowi zostaje połowicznie wskrzeszony. Przywrócona zostaje mu możliwość wydawania dźwięków, myślenia, instynkty, odruchy. Dodatkowo tak powstały ożywieniec (choć od normalnego ożywieńca różni się znacznie) nie pamięta niczego sprzed rytuału który powołał go po raz wtóry na ten świat i wiąże więzami lojalności z magiem.

Postępowanie: Ułożyć szkielet w polu które powstaje z części obwodu koła i dwóch ramion krzyża run, a które to pole powinno leżeć najdalej na wschód, następnie wypowiedzieć inkantacje Przywołania i Ożywienia.



Obrządek: Kwasowe kształtowanie (popularne)

Wymagania: Mirhit, kwas, porcelanowe lub ceramiczne naczynie, znak Hunei na naczyniu.

Opis: Jest to rytuał kowali. Używa się go do nadania mirhitowi pożądanego kształtu. Mirhit, jak wiadomo, jest zbyt twardy by kształtować go za pomocą ognia czy zwykłej magii, właśnie dlatego powstał ten rytuał. Mirhit pod jego wpływem przybiera kształt narzucony mu przez umysł kowala.


Postępowanie: By odprawić ten rytuał należy na ceramicznym lub porcelanowym naczyniu narysować znak Hunei, krzyż otoczony falistą linią która jest przecięta przy jednym z biegunów krzyża. Następnie do tego naczynia wlewamy kwas i wkładamy, (koniecznie po, nie przed nalaniem kwasu!) odpowiednią ilość mirhitu. Gdy znak na naczyniu zaświeci się kowal może kształtować Mirhit myślą, do czasu gdy znajduje się on w kwasie.




Obrządek: Nakładanie run (popularne)

Wymagania: Przedmiot na który chcemy nałożyć runę

Opis: Jest to chyba najprostszy rytuał. Jak wszyscy wiemy, istnieje wiele rodzajów run, tak więc nie będę ich tu opisywał, starczy wiedzieć że po nałożeniu odpowiedniej runy przedmioty mogą zyskać nowe możliwości lub przejść całkowitą modyfikacje.

Postępowanie: Na wybranym przedmiocie namalować odpowiednią runę w miejscu gdzie nie będzie ona miała często styczności z ciałem użytkownika.




Obrządek: Odłączenie opiekuna (silne)

Wymagania: Znak Mori, jeśli efekt ma być stały potrzeba również Pieczęci Trójki.

Opis: Każde z nas posiada w duszy cząstkę pierwotnego instynktu którą dziedziczy po przodkach. Cząstka ta po odłączeniu przybiera postać zwierzęcia, od myszy po niedźwiedzie, warto też nadmienić że im twój ród, kasta czy rodzina są starsze i czystsze w więzach krwi tym forma ta staje się bardziej wymyślna. Może przybrać kształt wielkich jak całe wyspy węży o dwóch głowach, lub małych nornic, idealnych do akcji sabotażowych.

Postępowanie: Znak Mori, koło z runami ziemi wypisanymi po wewnętrznej stronie okręgu, rozrysować tak aby móc w nim stanąć nie wystawiając żadnej części ciała poza okrąg. Wypowiedzieć inkantacje Przywołania i pozwolić runom wpełznąć na nasze ciało. Przez kilka chwil ból towarzyszący podziałowi jest nieznośny, jednak szybko ustępuje. Gdy rytuał się dokona  poza okręgiem powinno znajdować się stworzenie które przywołaliśmy.
Aby efekt był stały (w normalnym rytuale efekt zanika po tygodniu) na zewnętrzną część prawej dłoni należy nałożyć Pieczęć Trojga, wytatuować sobie na skórze czarną kropkę i w niej skoncentrować zaklęcie Zamknięcia Trzech Bram. Taka pieczęć na stałe zamknie połączenie między naszą duszą a zwierzęciem.




Obrządek: Rytuał oddania (potężne)

Wymagania: Pieczęć boga, ochotnik.

Opis: Ochotnik który podda się takiemu zabiegowi drastycznie zwiększa swoją manę, jednak godzi się dobrowolnie na ograniczenie swych zdolności. Po tym rytuale ochotnik traci możliwość korzystania z magii innej niż te które popiera jego pan.

Postępowanie: Pieczęć boga (znak rozpoznawczy jego kultu) rozrysować na podłożu lub pergaminie, następnie w jego centrum umieścić ochotnika. Rytuał powinien rozpocząć się samoczynnie, łącząc manę ochotnika i boga.



Obrządek: Umagicznienie (potężne)

Wymagania: 13 Many, 12 Intelektu, przedmiot który chcemy umagicznić, znak boga.

Opis: Ten obrządek odwołuje się do mocy bóstw. W jego trakcie boska moc, o ile sam bóg jest przychylny, przepływa przez przedmiot będący celem zabiegu wzmacniając go i nadając mu wiele nowych właściwości. Przedmiot który był obiektem takiego rytuału nazywamy artefaktem, zaś jego moc zwiększa jedną z sześciu podstawowych miar istoty rozumnej (Siłę, Wytrzymałość, Szybkość, Manę, Intelekt, Umysł).

Postępowanie: W centralnym miejscy na rozrysowanym wcześniej znaku boga ułożyć przedmiot zabiegu. Następnie należy modlić się żarliwie do jednego z bóstw, jeśli cel i przedmiot zabiegu zostaną zaakceptowane promień światła (nie ważne czy jesteśmy w budynku czy też nie) powinien uderzyć w przedmiot. Gdy światłość zniknie przedmiot jest gotowy do użytku.



Obrządek: Łączenie zaklęć (potężne, można spisać tylko na papirusie)

Wymagania: Znak Okiruy (czyt. Okiruj)

Opis: Ten rytuał jest często stosowany w działaniach ofensywno- defensywnych. Mag znajdujący się wewnątrz znaku może wypowiadać zaklęcia jedno po drugim, jednak nie będą one działać tak długo jak długo stopy maga będą miały styczność z znakiem.
W momencie opuszczenia znaku zaklęcia są aktywowane myślą, mag może ciskać nimi bez używania inkantacji lub  skumulować je w jednym (np. połączenie Ognistego sobowtóra, Wodnego golema, Ziemnej wiwerny i Powietrznego dysku daje nam kombinacje tych zaklęć w formie  Wodnego golema który dosiada Ziemistej wiwerny mając na lewej ręce tarcze z Powietrznego dysku, zaś w prawej dzierży ognistą halabardę utworzoną z Ognistego sobowtóra).

Postępowanie: Znak Okiruy przygotować wcześniej (wskazane jest wsparcie piechoty, bowiem mag znajdujący się w Znaku jest łatwym celem), mag powinien wejść w pole działania Znaku i rozpocząć inkantacje zaklęć które chce wykorzystać, jedna inkantacja pozwala mu korzystać raz z danego czaru.
Po wyjściu z Znaku mag musi wykorzystać wszystkie zaklęcia których użył w przeciągu godziny, w innym wypadku zginie.
Znak Okiruy jest znakiem który bardzo łatwo można przenosić w formie rysunku na papirusie.


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#2 2007-12-24 14:42:03

Nadin

Mieszkaniec stolicy

3530838
Skąd: Adar Żywa Nekropolia
Zarejestrowany: 2007-12-06
Posty: 83
Punktów :   
Rasa: Żywy Wampir
Profesja: Nekromanta/Drwal/Wolontariusz
Praca: 943
Totem: S=6; W=0; Sz=5; I=10; M=4; U=1
Zwierze: 44%
WWW

Re: Księga rytuałów

Obrządek: Rytuał licza

Wymagania: Dużo many i osoba która chce się zamienić w licza.

Opis: W licza może zamienić się przedstawiciel każdej rasy. Aby tego dokonać osoba kładzie się na stole ofiarnym i czeka na ofiarodawców many. Każdy z nich przekazuje pewną część many przyszłemu liczowi, w ten sposób licze posiadają ogromną ilość many. Potem odprawia się specjalne modlitwy, a następnie osobnik na stole przebija się ofiarnym sztyletem. Po chwili wstaje, wyciąga sobie sztylet i jest nieśmiertelny…

Postępowanie: Na początek licz musi zrobić własny relikwiarz w którym przed rytuałem nasyci go swoją duszą. Inaczej licz nie byłby nieśmiertelny, a jego dusza zostałaby przeklęta. Po stworzeniu relikwiarza licz przechodzi cały proces przemiany.



Obrządek: Rytuał krwi

Wymagania: Dwie osoby i magiczny sztylet.

Opis: Gdy jeden z przedstawicieli jakiejś rasy jest ranny, drugi osobnik z tej samej rasy może użyć swej krwi by Go uleczyć. Nie można po prostu spuścić swojej krwi i dać innemu, do tego potrzebny jest specjalny sztylet. Taki sztylet przy hartowaniu musiał być polany elfią krwią, inaczej to może się zakończyć zgonem osobnika.

Postępowanie: Magicznym sztyletem rozcina się palec, dłoń lub ramię, to zależy od wielkości tego, kogo ratujemy. Gdy krew znajdzie się na sztylecie „rozcinamy” przyjaciela i lekko wchodzimy sztyletem do środka, tak aby nasza krew się tam dostała. Po kilku minutach nasz przyjaciel powinien być zdrowy jak ryba.


Obrządek: Boska Moc

Wymagania: Humanoid i medalion ze znakiem bóstwa

Opis: Tylko postać humanoidalna może użyć boskiej mocy i uczynić tego można tylko w lesie. Osoba musi mieć medalion na sobie i rozłożyć ręce między dwoma drzewami. Po zrobieniu tych rzeczy trzeba się pomodlić do boga i niech się stanie moc! Bóg na znak wysłuchania modlitwy uderza piorunami w dwa drzewa za plecami osobnika, potem zaczynają palić się niebieskim ogniem. Osoba nawet nie poczuje, że coś Mu się stało, jednak gdyby spróbował zamachnąć się mieczem mógłby uciąć trzy drzewa… a moc… gdyby chciał rzucić na kogoś telekinezę skończyło by się to śmiercią. Niestety taka moc szybko się kończy i ma skutki uboczne… no trudno niczego nie ma za darmo. Po skończeniu się mocy osoba mdleje. Po wybudzeniu zaczynają się mdłości, wymioty, sraczka… Możliwe że po paru dniach wszystko przejdzie, chociaż wielu ludzi wyginęło z powodu Boskiej Mocy…

Postępowanie: Należy mieć założony medalion bóstwa, w lesie znaleźć dwa drzewa stojące koło siebie, rozłożyć ręce na krzyż, odmówić modlitwę… i wytrzymać skutki uboczne.



Obrządek: Oczyszczenie

Wymagania: 6 osób z czystym sumieniem i 1 osoba z sumieniem, które trzeba oczyścić.

Opis: Ten rytuał nawraca złe osoby, a zwłaszcza te, które nie zasługują na rozgrzeszenie. Taka osoba kładzie się na ołtarzu modląc się do jakiegokolwiek boga w czasie gdy 6 osób z czystym sumieniem otacza Go. Po wymówieniu modlitwy każda z osób oddaje cząstkę swojego sumienia i przechodzi do złej osoby. Po naładowaniu duszy dobrymi uczynkami, zła osoba umiera i z czystą duszą zamieszka w królestwie światła.

Postępowanie: Każda z sześciu osób musi oddać część swojego sumienia ( oddawać duchowo swoje dobre uczynki ) i wręczyć złej osobie.

Ostatnio edytowany przez Nadin (2007-12-28 14:17:39)


Moja Karta Postaci
(Zawsze odpisuje na posty Guest, wystarczy napisać na gg)

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl