Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-11-21 21:15:49

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Księga Magii Słonecznej

Słońce jako największy niebiański obiekt posiada potężne moce które są wstanie oddziaływać na wszystko co kroczy po świecie. Jest to część magii niebiańskiej.

Zaklęcie: Oślepienie
Stopień I
Opis: Cóż dodawać? Po wypowiedzeniu zaklęcia wystarczy unieść rękę i zamknąć oczy, błysk który wtedy nastąpi oślepi wszystko co go zobaczy.
Inkantacja: Sil

Zaklęcie: Żar
Stopień II
Opis: Niszczy nieraz i duże cele. Za pomocą skoncentrowanej wiązki światłą słonecznego podgrzewa cel do temperatury w której zaczyna się on topić lub palić, w przypadku istot żywych dochodzi zazwyczaj do śmierci poprzez odwodnienie.
Inkantacja: Corez

Zaklęcie: Wschód
Stopień VI
Opis: Przenosi maga i to co on sobie zażyczy do małego między świata w którym istnieje tylko kawałek ziemi, mały lasek i wciąż wschodzące słońce. W tym świecie mag posiada takie same moce jak bóg w każdym innym.
Inkantacja: Satri

Zaklęcie: Światło prawdy
Stopień III
Opis: Demaskuje wszystkie iluzje i podstępy. Promień który ujawnia prawdę może wydobywać się z dłoni lub oczu maga.
Inkantacja: Veritas

Zaklęcie: Meteor
Stopień VI
Opis: Wielki kosmiczny głaz zostaje w ciągu kilku sekund przeniesiony w granice świata materialnego. Gdy spada słychać gromy zaś po jego uderzeniu zostaje tylko wielki lej i spopielona okolica.
Inkantacja: Solar


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#2 2009-04-12 13:36:59

 Angirah

Mieszkaniec stolicy

7201354
Skąd: Miasto-supermarket
Zarejestrowany: 2009-01-21
Posty: 237
Punktów :   
Rasa: Pół hetrasi/ pół smok
Profesja: Mistrz słońca/Zielarz
Praca: 130
Totem: S=5, W=4, Sz=5, M=5, I=6, U=0
Zwierze: 10%

Re: Księga Magii Słonecznej

Wspomnienie słońca
Stopień: IV
Opis: Zaklęcie szczególnie skuteczne w "mrocznych" okolicznościach np: noc, katakumby, zachmurzenie.
Mag poprzez silne skupienie wywołuje energię słoneczną, zgromadzoną w postaci kuli światła, by później wysłać ją wprost na cel.
Efektem jest wypalanie wszystkiego po drodze np. sporej dziury w ciele.
Wadą jest poruszanie się tej kuli tylko po linii prostej i niska prędkość, jednak nie znany jest przypadek powstrzymania tego czaru.
Inkantacja: Illudere

Ostatnie promienie
Stopień: IV
Opis: Ten czar również szczególnie skuteczne w "mrocznych" okolicznościach.
Jest to zaklęcie bardziej defensywne.
Z otoczenia ściągane są resztki światła by wokół maga wytworzyły się małe, widoczne promienie słoneczne, które krążą ze średnią prędkością dookoła sylwetki maga.
Wszystko to tworzy skuteczną obronę przeciwko wrogom chcącym zaatakować wręcz, bo słoneczne ostrza są w stanie boleśnie poparzyć, pocharathać ciało wroga oraz rozbić jego broń.
Jest to skuteczny odstraszacz, ale bardzo szybki lub wytrzymały przeciwnik walczący wręcz i tak dotrze do swego celu. Czar trwa kilka minut.
Inkantacja: Ylonis

Świetliste igły
Stopień: IV
Opis: Osoba wywołująca świetliste igły może wybrać jak ma wyglądać przebieg zaklęcia. Mag może wybrac opcję, w której sto igieł słonecznych zostanie wystrzelonych długa serią, gęsiego.
Może też od razu wysłać na cel całą ścianę igieł, lub podzielić serie wedle własnej woli. Słoneczne igły leca błyskawicznie do celu przeszywając wszystko na swej drodzo, jeśli to tylko możliwe.
Przykładowe ciało ofiary po potraktowaniu go takim czarem wygląda jak ser niskiej jakości, ponadto ofiara może się zdziwić, że nie potrafi ruszać jakąś kończyną.
Oznacza to zerwanie jakiegoś połączenia w mięśniu. Niechaj spoczywają spokojnie śmiałkowie podchodzacy do próby parowania świetlisych igieł.
Inkantacja: Kosai

Tęczowe ostrze
Stopień: III
Opis: Przyzwane zostaje migoczące we wszystkich kolorach ostrze jednoręczne, stworzone z czystego światła.
Co prawda jest niematerialne ale potrafi ciąć skutecznie, może być parowane zwykłą bronią, blokowane tarczą i pancerzem.
Nigdy nie może się uszkodzić. Najważniejszą korzyścią dla maga używającego tęczowego ostrza jest fakt, że nic ono nie waży.
Dzięki temu mag nawet przy zerowych umiejętnościach fechtunku ma szansę stanąć do walki z zaprawionym wojownikiem.
Inkantacja: Xaraseus

Iglica
Stopień: III- V
Opis: Osoba władająca magią słoneczną musi się skoncentrować, a wtedy z nieba wystrzeli słup energii, o wysokiej temperaturze.
Mag potrafi przez kilkanaście sekund kierować nim wolą. Zbyt szybkie poruszanie iglicą nie przynosi efektów i może być wyczerpujące.
Przesada ze średnicą słupa światła także może zakończyć się opadnięciem z sił.
Inkantacja: Aun Ignis

Przejaśnienie
Stopień: V
Opis: Czar ten powoduje odegnanie niekorzystnej pogody dla kręgu słońca: burzy, deszczu zachmurzenia itd.
Przejaśnienie ma nawet moc niwelowania magicznie wywołanych powyżej wymienionych zjawisk.
Od maga odchodzi chmura energii słonecznej, lub snop światła, wznosi się błyskawicznie na niebiosa i następuje odegnanie chmur.
Inkantacja: Dnahirae

Odnowa szczęścia
Stopień: V
Opis: Zaklęcie działa kojąco na rannych, konających a także posiadających depresję.
Osoba wywołująca rozświetla się jasnym blaskiem otulając istoty w pobliżu słonecznym ciepłem.
Ta magia nie pozwala umrzeć rannym lub konającym w dosyć długim czasie, lecz jest to oszustwo wobec natury i jej praw.
Żywe organizmy nie zostają uleczone, ale mogą funkcjonować jak nowe pod wpływem czaru.
Jeśli przed upływem godziny nawet tylko osłabionym organizmom nie zostanie udzielona pomoc w postaci leczenia, to nastąpi śmierć.
Inkantacja: Sancturea

Forma światła
Stopień: VI
Opis: Czarujący wraz z ekwipunkiem dematerializują się do formy święcącej poświaty nie mogącej ingerować w żaden sposób w świat materialny.
Zyskuje się w zamian za to dowolne formowanie swego eterycznego ciała i bardzo szybkie przemieszczanie.
Zaklęcie kończy się po decyzji maga o dezaktywacji.
Wadą jest stosunkowo długi czas dematerializacji.
Inkantacja: Ucrimare

Rzeźbienie światła
Stopień: IV
Opis: Mag zbierając światło i ciepło z otoczenia tworząc coś na wzór istoty wybranego kształtu, którą kieruje siłą umysłu.
Stworzona istota może razić przeciwników żarem przy dotyku. Nie może np. podnosić przedmiotów.
Czar trwa niecałą minutę. Gdy się kończy okolicy zostaje przywrócone światło i ciepło.
Inkantacja: Fakuori

Słoneczne wybuchy
Stopień: II-V
Opis: Przed magiem tworzą się minitaury słońca. Mag może je pochwycić i ciskać nimi w przeciwników wywołując eksplozje.
Skuteczność czaru ograniczona jest umiejętnościami rzucania maga i sprawnością nie rzucania ich pod siebie.
Wybuchy mają szanse wywołania oślepienia.
Inkantacja: Yielis

Oznaczenie
Stopień: I
Opis: Za pomocą tego czaru mag przeklina wrogów rozświetlając ich wyraźnie by stali się łatwymi celami.
Uniemożliwia to wykonanie zasadzki napastnikom i sprawia że tylko stary ślepiec nie tafiłby ich z broni dystansowej.
Oznaczenie utrzymuje się kilka minut.
Inkantacja: Divis Nocte

Ostatnio edytowany przez Angirah (2009-05-19 19:50:23)


Those who fear the darkness have never seen what the light can do

Imię: Angirah
Rasa: Hetrasi/Smok
Profesja: Pan słońca/Zielarz
Charakter: Praworządny neutralny
Zalety: Roztopny, idealista, zaradny, uczynny, współczujący, pamiętliwy, dostojny i majestatyczny, czasem zabawny, uskrzydlony, dosyć zręczny
Wady: Niekoniecznie wierny, mściwy gdy ktoś zasłuży, dusigrosz, trochę zrzęda, dokuczliwy, sprawiedliwy, nie potrafiący pływać (ciężko go zmusić by chociażby wsiadł na statek), blizny na przerośniętym ogonie od zatrzaskaskiwania drzwi.
Umiejętności: Pisanie, podstawy medycyny

Pełna karta postaci

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl