Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2007-11-21 21:14:09

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Księga Magii Ziemi

Magia ziemi jest ograniczona jedynie tym co mag ma pod stopami, jej potęga jest równie wielka co różnorodność mineralna gleby. Jest to jedna z magii żywiołów.

Zaklęcie: Kolce Braska
Stopień III
Opis: Przywołuje demona ziemi, Braska. Czar ten zmienia podłoże w najbliższym otoczeniu rzucającego w grzbiet Braska. Olbrzymie, ostre jak brzytwa kolce uformowane z gruntu lub skały które pojawiają się w czasie tej transformacji działają jak pale, nabijając na siebie wszystko co jest w ich zasięgu za wyjątkiem miejsca w którym stoi przywołujący.
Inkantacja: Corrumpo

Zaklęcie: Czarna dziura
Stopień IV
Opis: Wytwarza pustą przestrzeń tuż pod powierzchnią ziemi co powoduje szybkie jej zapadanie się. Na dnie tak powstałego leja zbierają się mrówkolwy które pożrą wszystko co znajdzie się w ich zasięgu.
Inkantacja: Ubi primum

Zaklęcie: Rozwój mrówkolwa
Stopień III
Opis: Do wykonania tego czaru potrzebne są larwy mrówkolwa. Wyrzucamy jedną czy dwie na ziemię i rozpoczynamy inkantacje. Larwy gwałtownie dojrzewają (w naturze taki proces trwa latami), zaś kontrole nad umysłami w pełni dorosłych już mrówkolwów otrzymuje mag rzucający zaklęcie. Warto zaznaczyć iż tak magicznie dorosłe zwierzęta padają po dwóch dniach.
Inkantacja: Explico

Zaklęcie: Magma
Stopień II
Opis: Gdy wypowiemy już inkantacje należy przyłożyć otwartą dłoń do ziemi, w wybranym przez nas kierunku ziemia rozstąpi się zaś z jej wnętrza leniwie zacznie wylewać się gorąca magma. Istota obdarzona telekinezą może formować tą płynną skałę, by po wystygnięciu miała określony przez nią kształt.
Inkantacja: Instituo

Zaklęcie: Ziemista wiwera
Stopień VI
Opis: Zaklęcie to pochłania tak wielkie ilości many iż stosują je tylko najlepsi. Po wypowiedzeniu inkantacji skała, gleba, czy jakiekolwiek inne podłoże formuje pod naszymi stopami trójwymiarowy kształt wiwerny, tyle że trzy razy większej niż naturalna, połączonej z gruntem z którego powstała ogonem. Do utrzymania tej przerażającej broni spełnione muszą być dwa warunki. Po pierwsze, jako ze mana potrzebna do utrzymania wiwerny jest wysyłana przez nogi stopy maga muszą dotykać jej łba, stąd w czasie walki magowie „wpuszczają” swoje stopy w ciało wiwerny stojąc na ich łbach. Drugim warunkiem jest stały kontakt potwora z ziemią poprzez ogon. Jeśli zostanie on przerwany na dłużej niż pół minuty potwór powróci do ziemi. Wiwerna choć potrzebuje połączenia z podłożem może się przemieszczać jako że jej ogon jest elementem ruchomym i nie jest przytwierdzony do miejsca z którego wyrósł. Jeśli podłoże zmieni się np. z ziemistego na kamienne ciało wiwreny przyjmuje postać kamienia.
Inkantacja: Terrae


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

#2 2008-02-29 16:20:02

 Winno

Zastępca Mistrza Zakonu

2618814
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 613
Punktów :   
Rasa: Człowiek z domieszką elfa
Profesja: Łajdak
Praca: Brak
Totem: Niedźwiedź
Zwierze: Brak
WWW

Re: Księga Magii Ziemi

Żyletka
Stopień II

Działanie: Z ręki maga wystrzeliwują niecelnie, z ogromną prędkością 2 zaostrzone metalowe przedmioty na każdy punkt many. Mogą one dotkliwie ranić a nawet zabijać. Zaklęcie to jest stosowane głównie przez magów bitewnych w walce z wieloma przeciwnikami.

Inkantacja: Acies


Pocisk
Stopień II

Działanie: Z ręki maga wystrzeliwuje samonaprowadzający poruszający się z dużą prędkością i na spore dystanse metalowy pocisk w postaci (mag decyduje o tym przy rzucaniu zaklęcia) grotu lub kulki. Zaklęcie to może być łączone z Zaklęciem Ogniem lub trucizną. Stosowane przez magów wojennych do zabijania pojedynczych lub odległych celów.

Inkantacja: Derro

Offline

 

#3 2009-04-29 22:47:45

 Issahar

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2009-03-26
Posty: 44
Punktów :   
Rasa: Hetrasi
Profesja: Mistrz Ziemi
Praca: 121
Totem: S=5, W=5, Sz=5, M=5, I=6, U=0
Zwierze: 3%

Re: Księga Magii Ziemi

Wstrząs
Stopień V
Działanie: Na silne tupnięcie nogą maga, wraz z wypowiedzeniem inkantacji,
odzywa się Ziemia. Mocny wstrząs, którego epicentrum znajduje się w miejscu,
w którym stoi mag nawiedza okolice, wywracając przedmioty oraz ludzi, uszkadzając
budynki.
Sam mag jest nieczuły na działanie wstrząsu.

Inkantacja: Terra sconvolius

Uziemienie
Stopień IV

Działanie: Mag co najmniej czwartego poziomu, siłą porozumienia z Matką Ziemią,
pod jej naczystszą postacią sprawia, że jego pojedynczy wróg zostaje wciągany
w ziemię. Najpierw gleba niczym rój mrówek okręca się celowi od stóp do kolan,
po czym zaczyna powoli i nieubłaganie wciągać go w ziemię. Atakowany może temu
zapobiec PONADPRZECIĘTNĄ siłą fizyczną, lub użyciem magii żywiołów. Jeśli nie
dokona tego, zanim ziemia go pochłonie-znika z powierzchni i dusi się.

Inkantacja: Messaismo

Armia
Stopień V
Działanie: Zaklęcie wykonalne jedynie dla najznamienitszych Magów Ziemi.
Z gleby formuje się niewielki (około 20 istot) oddział człekokształtnych
bezdusznych żołnierzy powstałych z magicznie ożywionej ziemii.Rzucający
zaklęcie kontroluje ich siłą woli. Czym więcej ma punktów many, tym jego
twory wykonane są z trwalszego materiału. Jeśli mag jest słaby- jest to
miękka glina czyniąca z wojowników sypiące się marionetki.
Jeśli silny-powstaje skalna armia mogąca wiele zdziałać.


Inkantacja: Suolo reparto

Mur
Stopień II
Działanie: W odległości kilku do kilkunastu metrów od maga z ziemi wyrasta mur
ochronny wysokości około dwóch metrów i szerokości ośmiu. Nie jest zbyt wytrzymały
, lecz potrafi zaskoczyć przeciwnika gdyż pojawia się nagle.

Inkantacja: Barrramento

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl