Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Magia ziemi jest ograniczona jedynie tym co mag ma pod stopami, jej potęga jest równie wielka co różnorodność mineralna gleby. Jest to jedna z magii żywiołów.
Zaklęcie: Kolce Braska
Stopień III
Opis: Przywołuje demona ziemi, Braska. Czar ten zmienia podłoże w najbliższym otoczeniu rzucającego w grzbiet Braska. Olbrzymie, ostre jak brzytwa kolce uformowane z gruntu lub skały które pojawiają się w czasie tej transformacji działają jak pale, nabijając na siebie wszystko co jest w ich zasięgu za wyjątkiem miejsca w którym stoi przywołujący.
Inkantacja: Corrumpo
Zaklęcie: Czarna dziura
Stopień IV
Opis: Wytwarza pustą przestrzeń tuż pod powierzchnią ziemi co powoduje szybkie jej zapadanie się. Na dnie tak powstałego leja zbierają się mrówkolwy które pożrą wszystko co znajdzie się w ich zasięgu.
Inkantacja: Ubi primum
Zaklęcie: Rozwój mrówkolwa
Stopień III
Opis: Do wykonania tego czaru potrzebne są larwy mrówkolwa. Wyrzucamy jedną czy dwie na ziemię i rozpoczynamy inkantacje. Larwy gwałtownie dojrzewają (w naturze taki proces trwa latami), zaś kontrole nad umysłami w pełni dorosłych już mrówkolwów otrzymuje mag rzucający zaklęcie. Warto zaznaczyć iż tak magicznie dorosłe zwierzęta padają po dwóch dniach.
Inkantacja: Explico
Zaklęcie: Magma
Stopień II
Opis: Gdy wypowiemy już inkantacje należy przyłożyć otwartą dłoń do ziemi, w wybranym przez nas kierunku ziemia rozstąpi się zaś z jej wnętrza leniwie zacznie wylewać się gorąca magma. Istota obdarzona telekinezą może formować tą płynną skałę, by po wystygnięciu miała określony przez nią kształt.
Inkantacja: Instituo
Zaklęcie: Ziemista wiwera
Stopień VI
Opis: Zaklęcie to pochłania tak wielkie ilości many iż stosują je tylko najlepsi. Po wypowiedzeniu inkantacji skała, gleba, czy jakiekolwiek inne podłoże formuje pod naszymi stopami trójwymiarowy kształt wiwerny, tyle że trzy razy większej niż naturalna, połączonej z gruntem z którego powstała ogonem. Do utrzymania tej przerażającej broni spełnione muszą być dwa warunki. Po pierwsze, jako ze mana potrzebna do utrzymania wiwerny jest wysyłana przez nogi stopy maga muszą dotykać jej łba, stąd w czasie walki magowie „wpuszczają” swoje stopy w ciało wiwerny stojąc na ich łbach. Drugim warunkiem jest stały kontakt potwora z ziemią poprzez ogon. Jeśli zostanie on przerwany na dłużej niż pół minuty potwór powróci do ziemi. Wiwerna choć potrzebuje połączenia z podłożem może się przemieszczać jako że jej ogon jest elementem ruchomym i nie jest przytwierdzony do miejsca z którego wyrósł. Jeśli podłoże zmieni się np. z ziemistego na kamienne ciało wiwreny przyjmuje postać kamienia.
Inkantacja: Terrae
Offline
Żyletka
Stopień II
Działanie: Z ręki maga wystrzeliwują niecelnie, z ogromną prędkością 2 zaostrzone metalowe przedmioty na każdy punkt many. Mogą one dotkliwie ranić a nawet zabijać. Zaklęcie to jest stosowane głównie przez magów bitewnych w walce z wieloma przeciwnikami.
Inkantacja: Acies
Pocisk
Stopień II
Działanie: Z ręki maga wystrzeliwuje samonaprowadzający poruszający się z dużą prędkością i na spore dystanse metalowy pocisk w postaci (mag decyduje o tym przy rzucaniu zaklęcia) grotu lub kulki. Zaklęcie to może być łączone z Zaklęciem Ogniem lub trucizną. Stosowane przez magów wojennych do zabijania pojedynczych lub odległych celów.
Inkantacja: Derro
Offline
Wstrząs
Stopień V
Działanie: Na silne tupnięcie nogą maga, wraz z wypowiedzeniem inkantacji,
odzywa się Ziemia. Mocny wstrząs, którego epicentrum znajduje się w miejscu,
w którym stoi mag nawiedza okolice, wywracając przedmioty oraz ludzi, uszkadzając
budynki.
Sam mag jest nieczuły na działanie wstrząsu.
Inkantacja: Terra sconvolius
Uziemienie
Stopień IV
Działanie: Mag co najmniej czwartego poziomu, siłą porozumienia z Matką Ziemią,
pod jej naczystszą postacią sprawia, że jego pojedynczy wróg zostaje wciągany
w ziemię. Najpierw gleba niczym rój mrówek okręca się celowi od stóp do kolan,
po czym zaczyna powoli i nieubłaganie wciągać go w ziemię. Atakowany może temu
zapobiec PONADPRZECIĘTNĄ siłą fizyczną, lub użyciem magii żywiołów. Jeśli nie
dokona tego, zanim ziemia go pochłonie-znika z powierzchni i dusi się.
Inkantacja: Messaismo
Armia
Stopień V
Działanie: Zaklęcie wykonalne jedynie dla najznamienitszych Magów Ziemi.
Z gleby formuje się niewielki (około 20 istot) oddział człekokształtnych
bezdusznych żołnierzy powstałych z magicznie ożywionej ziemii.Rzucający
zaklęcie kontroluje ich siłą woli. Czym więcej ma punktów many, tym jego
twory wykonane są z trwalszego materiału. Jeśli mag jest słaby- jest to
miękka glina czyniąca z wojowników sypiące się marionetki.
Jeśli silny-powstaje skalna armia mogąca wiele zdziałać.
Inkantacja: Suolo reparto
Mur
Stopień II
Działanie: W odległości kilku do kilkunastu metrów od maga z ziemi wyrasta mur
ochronny wysokości około dwóch metrów i szerokości ośmiu. Nie jest zbyt wytrzymały
, lecz potrafi zaskoczyć przeciwnika gdyż pojawia się nagle.
Inkantacja: Barrramento
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |