Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Magia wody bazuje głównie na wodzie i jej możliwości do zmiany stanu, magia ta jest częścią Magii żywiołów.
Zaklęcie: Mgła
Stopień IV
Opis: Cała wilgoć z okolicy zbiera się na obszarze wskazanym przez przywołującego tworząc gęsta mgłę. Miejsca skąd zabrano wilgoć stają się suche, cała flora na takim terenie umiera, fauna zaś pada ledwo żywa (odwodnienie). Jest to zaklęcie ofensywne i defensywne za razem, ofensywnie wykorzystuje się je by odwodnić przeciwnika, defensywnie by go oślepić.
Inkantacja: Caligo
Zaklęcie: Smoczy grot
Stopień II
Opis: Wokół wyciągniętej ręki maga formują się małe lodowe groty zakończone z tyłu głową smoka. Mag może posłać te groty jak łucznik strzały, rany są małe, ale w dużej ilości szybko powodują śmierć.
Inkantacja: Aquila
Zaklęcie: Wodna klatka
Stopień III
Opis: Mag musi w jakiś sposób sprawić by ciało wroga dotknęła woda. Gdy tak się stanie wilgoć najpierw rozrośnie się, a później zacznie gęstnieć. Po kilkunastu sekundach delikwent nie może się ruszać. Niestety w tym czasie mag musi stać nieruchomo.
Inkantacja: Clamitas
Zaklęcie: Przywołanie Krwawego Szkunera
Stopień VI
Opis: Mówi się że gdy ludzie opanowali sztukę budowy i wykorzystywania statków pewien zazdrosny elf, któremu nie udało się zaokrętować wśród sukularczyków, z zemsty podrzucił do ładowni zdechłego szczura. Zwierze musiało paść na jakąś dziwną chorobę, bo po trzech dniach na morzu cała załoga nie żyła. Elfa odnaleziono i ukarano, od tamtej pory jego duch stawia się na wezwanie wraz z okrętem i załogą którą zabił by służyć tym którzy go wezwą. Ciekawym jest iż ten statek mimo iż brał udział w wielu bitwach zawsze pojawia się w pełnym rynsztunku i nienaruszonym stanie.
Inkantacja: Indulgentia
Zaklęcie: Wodna tarcza
Stopień IV
Opis: Działa na podobnej zasadzie jak Wodna klatka, jednak nie krępuje ona ruchów a otacza przyzywającego bardzo gęstą kopułą z wody. Mało co może się przez nią przebić, zaś wszystkie uszkodzenia są albo amortyzowane albo wręcz naprawiane w chwili ich wyrządzenia.
Inkantacja: Aqua
Zaklęcie: Lodowe lustro
Stopień III
Opis: Wytwarza okrągłą tafle lodu która przemieszcza się w powietrzu zgodnie z wolą maga. Odbija większość ataków w formie energetycznej, służy też jako tarcza przed atakami fizycznymi.
Inkantacja: Conversor
Zaklęcie: Wodny golem
Stopień VI
Opis: Najpierw zamyka maga w obrębie wodnej tarczy, później ogromnym nakładem many buduje z wody wokół niej sylwetkę maga umieszczonego w klatce, tyle że około trzydzieści razy większą od pierwowzoru. Później sprawa jest prosta, golem wykona dokładnie takie same gesty i czynności jak osoba która go przyzwała i która kieruje nim od środka. Jest to jednak zaklęcie o tyleż niebezpieczna iż osoba przyzywająca golema po odesłaniu go jest całkowicie bezbronna przez kilka następnych godzin (brak many, nieprzytomność)
Inkantacja: Aper
Offline
Piekielnica
Zaklęcie: Lodowy sopel
Stopień I
Opis. mag przywołuje sople o długości ok.35 cm i ciska nimi w przeciwnika. jest to zaklęcie typowo ofensywne. W zależności od uzbrojenia przeciwnika może odnieść różne skutki. Od chwilowego oślepienia gdy sople się roztrzaskają nawet do śmierci poprzez wbicie się w tchawicę.
Osoba, która została zaatakowana takim zaklęciem powinna jak najszybciej zejść z toru lotu zaklęcia.
Inkantacja:Equris
Zaklęcie: Lodowa chmura
Stopień V
Opis: Mag wysyła lodową chmurę w przeciwnika, która powoduje odmrożenia, a nawet zamarznięcie pewnych części ciała..w szczególności oczu. Będąc w takiej chmurze ciężko oddychać. Zazwyczaj spotkanie się z nią kończy się zapaleniem płuc. Dodatkowo nic nie widać zza niej wiec ma sie dobre pole do ataku
Inkantacja: Meskullo
Ostatnio edytowany przez Silver Moonlight (2007-11-21 22:33:07)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |