Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!
Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Słońce jako największy niebiański obiekt posiada potężne moce które są wstanie oddziaływać na wszystko co kroczy po świecie. Jest to część magii niebiańskiej.
Zaklęcie: Oślepienie
Stopień I
Opis: Cóż dodawać? Po wypowiedzeniu zaklęcia wystarczy unieść rękę i zamknąć oczy, błysk który wtedy nastąpi oślepi wszystko co go zobaczy.
Inkantacja: Sil
Zaklęcie: Żar
Stopień II
Opis: Niszczy nieraz i duże cele. Za pomocą skoncentrowanej wiązki światłą słonecznego podgrzewa cel do temperatury w której zaczyna się on topić lub palić, w przypadku istot żywych dochodzi zazwyczaj do śmierci poprzez odwodnienie.
Inkantacja: Corez
Zaklęcie: Wschód
Stopień VI
Opis: Przenosi maga i to co on sobie zażyczy do małego między świata w którym istnieje tylko kawałek ziemi, mały lasek i wciąż wschodzące słońce. W tym świecie mag posiada takie same moce jak bóg w każdym innym.
Inkantacja: Satri
Zaklęcie: Światło prawdy
Stopień III
Opis: Demaskuje wszystkie iluzje i podstępy. Promień który ujawnia prawdę może wydobywać się z dłoni lub oczu maga.
Inkantacja: Veritas
Zaklęcie: Meteor
Stopień VI
Opis: Wielki kosmiczny głaz zostaje w ciągu kilku sekund przeniesiony w granice świata materialnego. Gdy spada słychać gromy zaś po jego uderzeniu zostaje tylko wielki lej i spopielona okolica.
Inkantacja: Solar
Offline
Wspomnienie słońca
Stopień: IV
Opis: Zaklęcie szczególnie skuteczne w "mrocznych" okolicznościach np: noc, katakumby, zachmurzenie.
Mag poprzez silne skupienie wywołuje energię słoneczną, zgromadzoną w postaci kuli światła, by później wysłać ją wprost na cel.
Efektem jest wypalanie wszystkiego po drodze np. sporej dziury w ciele.
Wadą jest poruszanie się tej kuli tylko po linii prostej i niska prędkość, jednak nie znany jest przypadek powstrzymania tego czaru.
Inkantacja: Illudere
Ostatnie promienie
Stopień: IV
Opis: Ten czar również szczególnie skuteczne w "mrocznych" okolicznościach.
Jest to zaklęcie bardziej defensywne.
Z otoczenia ściągane są resztki światła by wokół maga wytworzyły się małe, widoczne promienie słoneczne, które krążą ze średnią prędkością dookoła sylwetki maga.
Wszystko to tworzy skuteczną obronę przeciwko wrogom chcącym zaatakować wręcz, bo słoneczne ostrza są w stanie boleśnie poparzyć, pocharathać ciało wroga oraz rozbić jego broń.
Jest to skuteczny odstraszacz, ale bardzo szybki lub wytrzymały przeciwnik walczący wręcz i tak dotrze do swego celu. Czar trwa kilka minut.
Inkantacja: Ylonis
Świetliste igły
Stopień: IV
Opis: Osoba wywołująca świetliste igły może wybrać jak ma wyglądać przebieg zaklęcia. Mag może wybrac opcję, w której sto igieł słonecznych zostanie wystrzelonych długa serią, gęsiego.
Może też od razu wysłać na cel całą ścianę igieł, lub podzielić serie wedle własnej woli. Słoneczne igły leca błyskawicznie do celu przeszywając wszystko na swej drodzo, jeśli to tylko możliwe.
Przykładowe ciało ofiary po potraktowaniu go takim czarem wygląda jak ser niskiej jakości, ponadto ofiara może się zdziwić, że nie potrafi ruszać jakąś kończyną.
Oznacza to zerwanie jakiegoś połączenia w mięśniu. Niechaj spoczywają spokojnie śmiałkowie podchodzacy do próby parowania świetlisych igieł.
Inkantacja: Kosai
Tęczowe ostrze
Stopień: III
Opis: Przyzwane zostaje migoczące we wszystkich kolorach ostrze jednoręczne, stworzone z czystego światła.
Co prawda jest niematerialne ale potrafi ciąć skutecznie, może być parowane zwykłą bronią, blokowane tarczą i pancerzem.
Nigdy nie może się uszkodzić. Najważniejszą korzyścią dla maga używającego tęczowego ostrza jest fakt, że nic ono nie waży.
Dzięki temu mag nawet przy zerowych umiejętnościach fechtunku ma szansę stanąć do walki z zaprawionym wojownikiem.
Inkantacja: Xaraseus
Iglica
Stopień: III- V
Opis: Osoba władająca magią słoneczną musi się skoncentrować, a wtedy z nieba wystrzeli słup energii, o wysokiej temperaturze.
Mag potrafi przez kilkanaście sekund kierować nim wolą. Zbyt szybkie poruszanie iglicą nie przynosi efektów i może być wyczerpujące.
Przesada ze średnicą słupa światła także może zakończyć się opadnięciem z sił.
Inkantacja: Aun Ignis
Przejaśnienie
Stopień: V
Opis: Czar ten powoduje odegnanie niekorzystnej pogody dla kręgu słońca: burzy, deszczu zachmurzenia itd.
Przejaśnienie ma nawet moc niwelowania magicznie wywołanych powyżej wymienionych zjawisk.
Od maga odchodzi chmura energii słonecznej, lub snop światła, wznosi się błyskawicznie na niebiosa i następuje odegnanie chmur.
Inkantacja: Dnahirae
Odnowa szczęścia
Stopień: V
Opis: Zaklęcie działa kojąco na rannych, konających a także posiadających depresję.
Osoba wywołująca rozświetla się jasnym blaskiem otulając istoty w pobliżu słonecznym ciepłem.
Ta magia nie pozwala umrzeć rannym lub konającym w dosyć długim czasie, lecz jest to oszustwo wobec natury i jej praw.
Żywe organizmy nie zostają uleczone, ale mogą funkcjonować jak nowe pod wpływem czaru.
Jeśli przed upływem godziny nawet tylko osłabionym organizmom nie zostanie udzielona pomoc w postaci leczenia, to nastąpi śmierć.
Inkantacja: Sancturea
Forma światła
Stopień: VI
Opis: Czarujący wraz z ekwipunkiem dematerializują się do formy święcącej poświaty nie mogącej ingerować w żaden sposób w świat materialny.
Zyskuje się w zamian za to dowolne formowanie swego eterycznego ciała i bardzo szybkie przemieszczanie.
Zaklęcie kończy się po decyzji maga o dezaktywacji.
Wadą jest stosunkowo długi czas dematerializacji.
Inkantacja: Ucrimare
Rzeźbienie światła
Stopień: IV
Opis: Mag zbierając światło i ciepło z otoczenia tworząc coś na wzór istoty wybranego kształtu, którą kieruje siłą umysłu.
Stworzona istota może razić przeciwników żarem przy dotyku. Nie może np. podnosić przedmiotów.
Czar trwa niecałą minutę. Gdy się kończy okolicy zostaje przywrócone światło i ciepło.
Inkantacja: Fakuori
Słoneczne wybuchy
Stopień: II-V
Opis: Przed magiem tworzą się minitaury słońca. Mag może je pochwycić i ciskać nimi w przeciwników wywołując eksplozje.
Skuteczność czaru ograniczona jest umiejętnościami rzucania maga i sprawnością nie rzucania ich pod siebie.
Wybuchy mają szanse wywołania oślepienia.
Inkantacja: Yielis
Oznaczenie
Stopień: I
Opis: Za pomocą tego czaru mag przeklina wrogów rozświetlając ich wyraźnie by stali się łatwymi celami.
Uniemożliwia to wykonanie zasadzki napastnikom i sprawia że tylko stary ślepiec nie tafiłby ich z broni dystansowej.
Oznaczenie utrzymuje się kilka minut.
Inkantacja: Divis Nocte
Ostatnio edytowany przez Angirah (2009-05-19 19:50:23)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1
Reklama | Toplisty | Wspieramy | Zakon w pigułce |
---|---|---|---|
|
|
|
Wielka Rada
Mistrz: Mangel(Urlop): 7659312 mangel@aqq.eu Mistrzyni: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Zastępca Mistrza: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro: 4050011 daray@aqq.eu Dziekan: Sulam: 7506594 sulam@aqq.eu Bibliotekarka: Erufaile: 929152 erufaile@aqq.eu Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Pancermistrz: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Instruktor walk: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Łucznik: Gaspar Grzmot: 8660942 grom79@aqq.eu Rada Mniejsza Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop): 6114003 adorosa@aqq.eu Myśliwy: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Ogrodnik: Elian: 828625 krystek2165@aqq.eu Projektant: POSZUKIWANY!: Arcykapłan: Dark Verreuil: 6990996 verreuil@aqq.eu Dowódca Srebrzystych: Angelus: 4880466 rkofan@aqq.eu Sędzia: Kraght'nar: 849959 Statystyki Stat24: Googlebot był ostatnio: Pagerank: Nagrody: |