Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2010-06-21 15:23:48

 Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

status mangel@aqq.eu
7659312
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
Punktów :   
Rasa: Anioł
Profesja: Dowódca gwardii Avarone
Praca: Mistrz Zakonu
Totem: Gryf
Zwierze: Żywiołak many
WWW

Tatuaże

Moc objawia się różnie, za pomocą różnych środków przekazu i poprzez różne osoby.
Daje ona dobre plony przyjaciołom i śmierć wrogom, pozwala każdemu z nas nazywać się kowalem własnego życia, bo czyż życie każdego z nas nie jest iskrą wchodzącą w skład Światła?
Światło to porządek pozwalający życiu wzrastać, to samo życie. Wszystko co mamy, wszystko to pochodzi ze Światła i jest Światłem jednocześnie, a my, powinniśmy wzmacniać jego Blask na wszystkie możliwe sposoby, bowiem tylko ten Blask jest naszą szansą na przeżycie.
Jak jednak wzmocnić Światło w nas samych? Jak uczynić się lepszym, potężniejszym, by muc przezwyciężyć Mrok Chaosu? Wszak ludzie nie są artefaktami czy wywarami alchemicznymi, nie mogą też wchłaniać Światła, jak czynią to rośliny. My, istoty rozumne, musimy przyzywać do siebie Światło, tak, by nie chciało nas opuszczać.
Czy powinien więc dziwić fakt, że już od eonów, wszystkie rasy nanoszą na swoje ciała symbole szczególnie umiłowane przez Ciepłe Światło lub Zimne Światło? Rzecz jasna, rysunki na ubraniach są niepraktyczne, bowiem ubrania należy ściągać, a symbole wymalowane na ciele ścierają się lub mogą zostać zmyte. Stąd też potrzeba tatuażu, naniesienia odpowiednich znaków pod skórę, gdzie są bezpieczne przed wpływami środowiska i mogą chronić nas bez przerwy.
Jednak należy pamiętać, że tatuaż, jak każda sztuka walki z Chaosem, ma swoje prawa i zwyczaje, od których nie ma odstępstw. Nie wolno tatuować na ciele żywej istoty zwykłych run, bowiem zarezerwowane są one tylko dla rzeczy nieożywionych. Nie wolno też tatuować piktogramów, bowiem są one bramami dla boskich mocy i nie mogą przynależeć do pojedynczych osobników.
Zakazane jest tatuowanie znaków bogów, bowiem nie życzą sobie oni być wiązani w ten sposób ze śmiertelnikami. Ten szczególny zakaz, okraszony jest najpotężniejszą przestrogą. O ile w przypadku złamania dwóch pierwszych zakazów czeka nas zwykła śmierć, o tyle za złamanie trzeciego prawa tatuażu bogowie każą potępieniem wiecznym i nieodwracalnym.
Jak więc zapraszać bezpiecznie Światło do siebie? Jak przyciągać ku sobie odpowiedni rodzaj Blasku? Jakich symboli użyć?
Każdy jest inny, i tu nie ma się co sprzeczać. Krasnolud od krasnoluda może być różny, jak anioł od hetrasiego, czy pahwat od nimfy. Tatuaże dla każdego z osobna powinny być projektowane jako jedyne i niepowtarzalne twory, mające znaczenie i odpowiednio emanujące energią tylko dla ich prawowitego właściciela, który sam musi określić przebieg linii ich tworzących.
Zacznijmy jednak od początku. Każdy tatuażysta potrafi, za pomocą kryształu zwanego Pryzmatem, który to występuje samorodnie w Smoczych Górach, skraplać Światło swego klienta. Artysta musi przywiązać swój jedyny, bowiem wolno im wybrać tylko jeden kryształ w życiu, żaden inny użyty podobnie przez tego samego artystę nie będzie działać, Pryzmat do szyi klienta lnianą chustą na trzy godziny. W tym czasie, klienta najdą wizję wzorów tatuaży. Dwie pierwsze są zawsze fałszywe i jest to test jego woli i charakteru, bowiem oba fałsze są przepiękne, dopiero trzecia wizja jest tą prawdziwą. Właśnie trzeci wzór należy zaprezentować tatuażyście, by naniósł go na skórę.
Potem kryształ należy przełożyć do czystej, glinianej misy i nasypać do niej dowolną dawkę czerwonej ochry, rzecz jasna, im większy tatuaż, tym więcej barwnika.
Kryształ, naładowany Światłem przejętym od osoby której dotykał ostatnio przez chustę, uwolni je w formie żółtej cieczy, którą trzeba wymieszać z ochrą, nie wyjmując Pryzmatu. Po zakończeniu mieszania, w chwili uzyskania jednolitej, pomarańczowej cieczy, można zacząć nanosić tak przygotowany tusz pod skórę, konieczna do tego jest stalowa igła numer dwa.
Po zakończeniu tatuowania tusz zmieni kolor na czarny lub biały, w zależności od karnacji osoby którą zdobi. Gdy i ta przemiana się dokona, należy podać klientowi resztę tuszu do wypicia, misę umyć ciepłą wodą, a Pryzmat, owinięty lnianą chustą, przywiązać do tego ramienia tatuażysty, którym wykonuje większość pracy.
Tatuaże mogą działać obronnie, odpędzając duchy i umysły, które chcą zaatakować nas samych, lub bojowo, zwiększając atrybuty fizyczne, magiczne, morficzne lub psi. Osobną kategorią tatuaży są obrazy bliźniacze, nanoszone na ciała dwóch osób, które dzięki temu zawsze są w stanie wyczuć emocję i stan zdrowia tej drugiej osoby, jak również, zawsze będą się przyciągać, a rachunek prawdopodobieństwa zawsze będzie działać na korzyść ich spotkania.

Dopisek dokonany innym charakterem pisma.
W przypadku kreey tatuuje się wbijając igłę w pióra. Są one kanałami, którymi tusz wpłynie pod skórę i sprawi, że w tym miejscu zawsze wyrośnie zabarwione nim pióro, układające się idealnie w kształt tatuażu.
W przypadku hetrasich, smoków i kotołaków, wzór widoczny będzie na łuskach i sierści, nawet jeśli są zmiennokształtni i tatuowani byli pod postacią ludzi.


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl