Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


#1 2010-06-20 01:43:45

 Mofera

Mieszkaniec stolicy

Zarejestrowany: 2010-06-16
Posty: 75
Punktów :   
Rasa: Wygląda na nimfę lub elfkę.
Profesja: Nieznana
Praca: Brak
Totem: Chart
Zwierze: Brak

Techniki Walki Psionicznej

Taktyki Walki Psionicznej



Wiedz adepcie, że psionika jak każda wielka sztuka może także przemocy służyć przy czym wielką subtelnością i złożonością się cechuje. Zabójcza może być jako miecz co najmniej i jako miecz śmierć może stanowić tak dla wroga jak i tego kto ostrzem włada. Bacz więc gdy na ścieżkę boju umysłów wkraczasz, bowiem rzemiosło to równie co wojaczka niebezpieczne.

- Wstęp do „Walki Umysłów” Florkhana ves Mohaan



Walka psioniczna ma za sobą wiele lat ewolucji, nie dziwo więc, że powstały pewne kanony optymalnej walki jak i taktyki umiejscawiające psioników w machinie wojennej. Po całym Rin, a także innych rejonach Terry są rozrzucone prestiżowe szkoły psioniki wojennej, dostarczające tej potężnej siły bojowej do armii i kompanii najemniczych. Wielu uczniów nie przeżywa wieloletniej nauki i ginie w treningowych pojedynkach lub przy ćwiczeniach – stając się ofiarami swoich lub cudzych nieokiełznanych mocy. Psionika może być znacznie bardziej niebezpieczna dla psionów niż magia dla magów.

Rozróżnia się dwa podstawowe rodzaje walki umysłowej: walkę masową i pojedynki psioniczne. Pierwszy rodzaj jest częściej spotykany i występuje gdy psion walczy przeciw istotom psioniką nie władającymi. Z drugim rodzajem mamy do czynienia gdy naprzeciw siebie staje dwóch psioników. Ze względu na możliwość wykształcenia „świadomości” pola bitwy, psionicy są często wyjątkowo zdolnymi dowówdcami.

Psioniczna Walka Masowa



Dlaczego psionika jest lepsza gdy przychodzi do bitew w których liczy się taktyka a nie przewaga liczebna? Psionicy w przeciwieństwie do magów nie męczą się, nie ciskają kulami ognia w sprzymierzeńców, zabijają precyzyjnie, cicho i – nade wszystko – nie brudzą i nie palą dywanów.

– Generał najemny Rojn z Żelaznogłowych na temat zastosowania psioniki w wojnie.



Na polu bitwy psionikom przypisywane są zwykle małe, osobiste oddziały, które osłaniają ich i przez których są wspomagani. Psionika może pełnić wiele różnorodnych funkcji i w zasadzie każda szkoła pozwala na zwiększenie zabójczej potęgi oddziału ze wspomaganiem psionicznym. Empatia pozwala na badanie nastrojów w oddziale i inwazyjne zwiększanie morale sojuszników, a obniżanie go wrogom. Telepatia przydaje się przy wydawaniu precyzyjnych rozkazów w zamęcie bitwy. Telekineza pozwala nie tylko uderzeniami zabijać oponentów, ale też tworzyć ze sprężonego powietrza potężne bariery przeciwko strzałom czy innym niewielkim przedmiotom. Jasnowidzenie ma oczywiste znaczenie przy planowaniu manewrów, zaś teleportacja pozwala na wykonywanie tych najbardziej zaskakujących. Cień pozwala maskować doskonale całe oddziały. To właśnie dzięki tym możliwościom psionika ostatnimi czasy jest intensywnie wprowadzana do wszystkich armii i to stopień wyszkolenia psionków zaczyna stanowić o zwycięstwie czy przegranej.

Pojedynek psioniczny



Pojedynki psioniczne mają bardzo długą tradycję sięgającą Pierwszej Ery ładu. Nie ma bardziej epickich i ukazujących potęgę woli walk, choć z pewnością ustępują one efektownością walkom magów. Ze względu na ogromną różnorodność zastosowań psioniki i stosunkowo wysoką wytrzymałość psionów, pojedynki są niezwykle skomplikowane i trwają nierzadko po kilkanaście dni. Łatwo w nich rozróżnić pewne etapy, z których każdy jest coraz bardziej zaciekły i niebezpieczny dla walczących.

Pierwszy etap pojedynku leży w zasadzie w zasięgu psionicznej walki masowej i polega na stopniowym zbliżaniu się psioników wraz z oddziałami istot i fagów na dystans potrzebny do podjęcia walki kinetycznej i telepatycznej. Psionicy prześcigają się w hodowaniu fagów zdolnych szybko dotrzeć do przeciwnika i zlikwidowania go przed zawiązaniem właściwej walki.

Drugi etap polega nad podjęciu walki telekinetycznej. Psioni rzucają w siebie ciężkimi przedmiotami, kulami sprężonego powietrza lub czysta mocą jednocześnie utrzymując potężne Tarcze i walcząc wręcz. Jest to widok przerażający. Wyładowania atmosferyczne na wysokości kilku metrów same w sobie robią wrażenie, jednak gdy wiją się szaleńczo wokół walczących istot na usta cisną się słowa szczególnie powszechne w eposach. Zwykle pojedynek kończy się na tym etapie, gdy któryś z walczących okaże się zbyt wolny, jego jasnowidzenie zawiedzie lub przez nieuwagę teleportuje się np. do wnętrza wulkanu lub na słońce.

Trzeci etap to pojedynek samych umysłów. Zwykle po dniu lub dwóch walki kinetycznej psioni stają w impasie. Ich beriery są tak silne, że sami nie mogą już atakować, ani opuścić na chwilę telekinetycznej gardy. Niemniej walka trwa dalej, górę biorą ataki telepatyczne i empatyczne. W pierwszym wypadku psioni usiłują zniszczyć wzajemnie swoje umysły – tak je przekształcić, aby przeciwnik albo stracił pełnie władz umysłowych, albo po prostu zapragnął zaniechać walki. W drugim próbują osiągnąć to samo wprawiając oponenta w skrajne stany emocjonalne – zwykle depresję.

Ostatnio edytowany przez Mofera (2010-06-21 20:31:31)


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=110

Dawniej Aravial ;)

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zakonswiatla.pun.pl