Winno - 2008-10-18 18:36:03

OTWARTY
UWAGA: Każdy kto pojawi się w tym miejscu bez uprzedniej zgody (można ją otrzymać w Holu Marmurowym) zostanie natychmiastowo cofnięty do Terry (post zostanie usunięty)



Plan Ziemi Terry jest największą znaną planistyce sferą tej kategorii. Jest mianowicie nieskończony. W każdym kierunku rozciąga się tylko ziemia i minerały... Można jedynie rozróżnić do i górę. Nie oznacza to brońcie bogowie że brak to jakiegoś absolutnego punktu docelowego! Plan Ziemi ma mianowicie coś w rodzaju centrum, które mimo odkrytej magicznym sondowaniem nieograniczoności świata z całą pewnością jest jej środkiem. Jest to ogromna, idealnie kolista pusta przestrzeń, w której panuje całkowita nieważkość. To w jej pobliżu znajdują się osiedla istot inteligentnych a także większość portali. Z centrum wiąże się jeszcze jedna, szczególnie niepokojąca dla niedoświadczonych planonautówów właściwość. Czym dalej od centrum tym czas plynie wolniej. Ktoś kto nieopatrznie zbytnio się oddali może stwierdzić że minęły cale wieki!

Plan ten zamieszkują głownie duchy ziemi, jednak z czasów wielkich migracji ostały się tu wcale liczne społeczności Kreey podziemnych i pewnej dziwnej, wyjątkowo ksenofobicznej podrasy krasnoludów bazaltowych. Wszystkie owe populacje znajdują się we właściwej planowi stałości i praworządności i jedynie dzikiej natury stworzenia spoza miast mogą stać się niebezpieczne dla przybyszów.

Wędrując tunelami trzeba pamiętać o tym że nie istnieją żadne mapy, ze względu na trójwymiarowość środowiska a także częste w mniej uczęszczanych, a co za tym idzie mniej zadbanych korytarzach zawaly. Bez przewodnika lub magicznej sondy lepiej w ogóle nie wychylać się poza oznaczone bytnością istot miejsca. Trzeba również pamiętać o świetle powiem trudno je tu znaleźć. Głównym zagrożeniem są żywiolaki ziemi we wszelkich formach oraz endemiczne smoki rylne (należące do nieinteligentych. Nie posiadają skrzydeł lecz coś na kształt dodatkowych łap).

Od kilku tygodni żywiołaki zaczęły zbijać się w ogromne często liczące setki sztuk stada i napadać na co mniejsze osiedla tubylców. Nikt nie wie jaka może być przyczyna niespotykanej grupowej agresji.

Zadaniem zakonników jest zbadać przyczyny kryzysu i je zażegnać. Mile widziane byłoby też nawiązanie stosunków handlowych z przyjaznym miastem podziemnych Kreey - Alkhanonkh.

Portal znajduje się w malej grocie, która niczym specjalnym się nie wyróżnia. Prowadzi z niej tylko jedna, brukowana droga.

Szamba betonowe Rajgród Hotely Brigantine