Mangel - 2007-11-21 21:14:09

Magia ziemi jest ograniczona jedynie tym co mag ma pod stopami, jej potęga jest równie wielka co różnorodność mineralna gleby. Jest to jedna z magii żywiołów.

Zaklęcie: Kolce Braska
Stopień III
Opis: Przywołuje demona ziemi, Braska. Czar ten zmienia podłoże w najbliższym otoczeniu rzucającego w grzbiet Braska. Olbrzymie, ostre jak brzytwa kolce uformowane z gruntu lub skały które pojawiają się w czasie tej transformacji działają jak pale, nabijając na siebie wszystko co jest w ich zasięgu za wyjątkiem miejsca w którym stoi przywołujący.
Inkantacja: Corrumpo

Zaklęcie: Czarna dziura
Stopień IV
Opis: Wytwarza pustą przestrzeń tuż pod powierzchnią ziemi co powoduje szybkie jej zapadanie się. Na dnie tak powstałego leja zbierają się mrówkolwy które pożrą wszystko co znajdzie się w ich zasięgu.
Inkantacja: Ubi primum

Zaklęcie: Rozwój mrówkolwa
Stopień III
Opis: Do wykonania tego czaru potrzebne są larwy mrówkolwa. Wyrzucamy jedną czy dwie na ziemię i rozpoczynamy inkantacje. Larwy gwałtownie dojrzewają (w naturze taki proces trwa latami), zaś kontrole nad umysłami w pełni dorosłych już mrówkolwów otrzymuje mag rzucający zaklęcie. Warto zaznaczyć iż tak magicznie dorosłe zwierzęta padają po dwóch dniach.
Inkantacja: Explico

Zaklęcie: Magma
Stopień II
Opis: Gdy wypowiemy już inkantacje należy przyłożyć otwartą dłoń do ziemi, w wybranym przez nas kierunku ziemia rozstąpi się zaś z jej wnętrza leniwie zacznie wylewać się gorąca magma. Istota obdarzona telekinezą może formować tą płynną skałę, by po wystygnięciu miała określony przez nią kształt.
Inkantacja: Instituo

Zaklęcie: Ziemista wiwera
Stopień VI
Opis: Zaklęcie to pochłania tak wielkie ilości many iż stosują je tylko najlepsi. Po wypowiedzeniu inkantacji skała, gleba, czy jakiekolwiek inne podłoże formuje pod naszymi stopami trójwymiarowy kształt wiwerny, tyle że trzy razy większej niż naturalna, połączonej z gruntem z którego powstała ogonem. Do utrzymania tej przerażającej broni spełnione muszą być dwa warunki. Po pierwsze, jako ze mana potrzebna do utrzymania wiwerny jest wysyłana przez nogi stopy maga muszą dotykać jej łba, stąd w czasie walki magowie „wpuszczają” swoje stopy w ciało wiwerny stojąc na ich łbach. Drugim warunkiem jest stały kontakt potwora z ziemią poprzez ogon. Jeśli zostanie on przerwany na dłużej niż pół minuty potwór powróci do ziemi. Wiwerna choć potrzebuje połączenia z podłożem może się przemieszczać jako że jej ogon jest elementem ruchomym i nie jest przytwierdzony do miejsca z którego wyrósł. Jeśli podłoże zmieni się np. z ziemistego na kamienne ciało wiwreny przyjmuje postać kamienia.
Inkantacja: Terrae

szalki do mikrobiologii maty z logo autopomoc kraków http://abcpralek.waw.pl