Mangel - 2007-11-21 21:12:56

Magia wody bazuje głównie na wodzie i jej możliwości do zmiany stanu, magia ta jest częścią Magii żywiołów.

Zaklęcie: Mgła
Stopień IV
Opis: Cała wilgoć z okolicy zbiera się na obszarze wskazanym przez przywołującego tworząc gęsta mgłę. Miejsca skąd zabrano wilgoć stają się suche, cała flora na takim terenie umiera, fauna zaś pada ledwo żywa (odwodnienie). Jest to zaklęcie ofensywne i defensywne za razem, ofensywnie wykorzystuje się je by odwodnić przeciwnika, defensywnie by go oślepić.
Inkantacja: Caligo

Zaklęcie: Smoczy grot
Stopień II
Opis: Wokół wyciągniętej ręki maga formują się małe lodowe groty zakończone z tyłu głową smoka. Mag może posłać te groty jak łucznik strzały, rany są małe, ale w dużej ilości szybko powodują śmierć.
Inkantacja: Aquila

Zaklęcie: Wodna klatka
Stopień III
Opis: Mag musi w jakiś sposób sprawić by ciało wroga dotknęła woda. Gdy tak się stanie wilgoć najpierw rozrośnie się, a później zacznie gęstnieć. Po kilkunastu sekundach delikwent nie może się ruszać. Niestety w tym czasie mag musi stać nieruchomo.
Inkantacja: Clamitas

Zaklęcie: Przywołanie Krwawego Szkunera
Stopień VI
Opis: Mówi się że gdy ludzie opanowali sztukę budowy i wykorzystywania statków pewien zazdrosny elf, któremu nie udało się zaokrętować wśród sukularczyków, z zemsty podrzucił do ładowni zdechłego szczura. Zwierze musiało paść na jakąś dziwną chorobę, bo po trzech dniach na morzu cała załoga nie żyła. Elfa odnaleziono i ukarano, od tamtej pory jego duch stawia się na wezwanie wraz z okrętem i załogą którą zabił by służyć tym którzy go wezwą. Ciekawym jest iż ten statek mimo iż brał udział w wielu bitwach zawsze pojawia się w pełnym rynsztunku i nienaruszonym stanie.
Inkantacja: Indulgentia

Zaklęcie: Wodna tarcza
Stopień IV
Opis: Działa na podobnej zasadzie jak Wodna klatka, jednak nie krępuje ona ruchów a otacza przyzywającego bardzo gęstą kopułą z wody. Mało co może się przez nią przebić, zaś wszystkie uszkodzenia są albo amortyzowane albo wręcz naprawiane w chwili ich wyrządzenia.
Inkantacja: Aqua

Zaklęcie: Lodowe lustro
Stopień III
Opis: Wytwarza okrągłą tafle lodu która przemieszcza się w powietrzu zgodnie z wolą maga. Odbija większość ataków w formie energetycznej, służy też jako tarcza przed atakami fizycznymi.
Inkantacja: Conversor

Zaklęcie: Wodny golem
Stopień VI
Opis: Najpierw zamyka maga w obrębie wodnej tarczy, później ogromnym nakładem many buduje z wody wokół niej sylwetkę maga umieszczonego w klatce, tyle że około trzydzieści razy większą od pierwowzoru. Później sprawa jest prosta, golem wykona dokładnie takie same gesty i czynności jak osoba która go przyzwała i która kieruje nim od środka. Jest to jednak zaklęcie o tyleż niebezpieczna iż osoba przyzywająca golema po odesłaniu go jest całkowicie bezbronna przez kilka następnych godzin (brak many, nieprzytomność)
Inkantacja: Aper

płytki i folie do pcr i rt qpcr anti-ram gates taksówki warszawa szalki do hodowli komórkowej http://abcpralek.waw.pl