Niegdyś loch, obecnie zaadaptowany na pracownię alchemiczną. Dość duże pomieszczenie, posiadające cztery stoły i nieduży pulpit dla prowadzącego zajęcia. Każdy ze stołów wyposażony jest w kociołek na podstawce, nieduże palenisko pod oraz zestaw podstawowych paramentów do warzenia eliksirów(nóż, etc). Na półkach z tyłu pracowni znajdują się najprzeróżniejsze słoje i butelki wypełnione znanymi, lub nie, substancjami. Za pulpitem są drzwi, prowadzące do gabinetu, jak i składzika unikalnych sprzętów i składników. Obok głównych drzwi zawieszono tablicę, pełną najróżniejszych ogłoszeń.
ZASADY KORZYSTANIA Z PRACOWNI I REGULAMIN OGÓLNY 1) Wymagana jest umiejętność Zielarstwa i/lub Znajomość tajników alchemii! 2) Gracz czynności do wykonania danego eliksiru/wywaru pisze w formie niedokonanej, a MG opisuje efekty działań(+/-) 3) Za korzystanie z Pracowni pobierane będą opłaty(w zależności od użytych sprzętów) 4) Obecny w Pracowni NPC pomoże w wycenie wytworzonego eliksiru etc. i doradzi w wielu sprawach związanych z Alchemią. 5) To, co nie jest zapisane w cenniku, nie może zostać znalezione na półkach i w składziku Pracowni. 6) W Pracowni można uzyskać następujące umiejętności: Trucicielstwo, Wytwarzanie leków, Znajomość tajników alchemii, Wytwarzanie alkoholu, Gotowanie(zdobycie tej umiejętności jest opcjonalne) 7) W Pracowni nie można uzyskać umiejętności Zielarstwa!
ZASOBY DOSTĘPNE W PRACOWNI Przedmioty Destylator 1szt., Alembik 2szt., Moździeź z tłuczkiem(porcelanowy) 5 szt., Waga klasyczna z odważnikami 3 zestawy, Ciecze Woda, Alkohol, Spirytus Szkło Słoik, Butelka(poj. 2 miary), Zestaw fiolek(6 szt., poj. 0,5 miary)
Aby uzyskać informacje o zasobach rzadko spotykanych, należy skontaktować się z aktualnym opiekunem Pracowni
(MG Pracowni zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, jak i listy dostępnych zasobów!)
|