Eberes - 2010-07-14 20:20:54

Takóż więc od wprowadzenia "rewolucji" żywnoścowo-podróżniczej czas jakiś minął (ok. miesiąc o ile sie nie mylę), czas więc na małe podsumowanie i korekty. A jako, że na siłach się czuję, owe subiektywne podsumowanie chciałbym na waszę ręce wyłożyć jednocześnie czyniąc z tego tematu ogólne forum dyskusyjne. Zacznijmy tedy, szanowne Panie i Panowie:

System podróży - Nie za bardzo jest co pisać, bo NIE DZIAŁA. Coś tam niby ryszuło, niby nie. Fakt faktem - nikt tego nie pilnuje, niezakończonych wątków jest w cholerę - żadnych nowych krain. Wyprawy wojenne jak stały tak stoją. Jednym słowem bajzel. WNIOSEK: Plan może i dobry, ale wykonanie do rzyci - sprawdziły się obbawy coponiektórych - modzi/admini nie mają po prostu czasu.

System głodu - I teraz powolnymi kroczkami będziemy się zbliżać do epicentrum głupich nowinek, które w zupełności się nie sprawdziły. Zacznijmy naszą podróż od systemu głodu, który położył trupem już około 3/4 zakonników o ile nie więcej. Mało, że system się zacina, ale jest po prostu epicko nie klimatyczny i nie praktyczny. Dla mnie przypomina to tamagocii(to jajko co karmić trzeba było). Absolutnie nie potrzebne...Plus: Nie widzę, żeby ekonomia się rozkręciła. Mało nie widzę nawet jednego gracza który by wyprodukował coś do jedzenia. WNIOSEK: Wywalić wpizdu albo...
PROPOZYCJA: No właśnie...albo. Jak już musi być, to niech automatycznie pobiera załużmy 50 dukatów, jako "utrzymanie" i po sprawie. Nikomu przeszkadzać nie będzie, a przynajmniej nie dojdziemy do sytuacji w której trzeba będzie co 3h naciskać przycisk "idź zrobić kupkę" w aKP żeby twoja postać nie eksplodowała w gówniany sposób.


PS. Moja postać na ten przykład umarła z głodu pomimo zapasu mięsa w kieszeni. Bubel.

System nauczania - TO JEST TOTALNIE, POWTARZAM, T-O-T-A-L-N-I-E GŁUPIE I NIE REALNE. Jedna umiejętność na 24h?! Nie wiem kto to wymyślił, ale...
24h?! Na prawdę...
WNIOSEK: To TRZEBA zmienić!
PROPOZYCJA: Po pierwsze - co najmniej jedna umiejętność na miesiąć(o ile nie dłużej) plus...proponuje wprowadzić 3 różne poziomy wtajemniczenia: Podstawowy, Ekspert i mistrz dla każdej umiejętności (albo większosci). I wtedy nauczać będzie można tylko o poziom niżej(Czyli jako Ekspert możesz nauczyć kogoś podstaw etc.). Doda to realizmu, a i 3 stopniowe umiejętności wydają się ciekawym pomysłem.

PS. Mistrza będzie można się nauczyć jedynie od NPCtów/minimisji.

Charakter - A to już jest dla mnie tak niedorzeczne, że aż mi słów brak. Zobaczyłem to jakoś tydzień temu(owe "definicje") i po prostu nie mam pojęcia czemu to ma służyć. To jak dam sobie w profilu charakteru "szaleniec", to muszę postępować zgodnie z tym co jest napisane w podręczniku...? Czy jest to jako wskazówka...? Problem w tym, że definicje są płytkie i jednostronne. Nawet bardzo.
Wniosek: Wywalić wpizdu, spalić i zakopać.

Na koniec dodać bym chciał, że owa krytyka wynika tylko i wyłącznie z troski o zakon i chciałbym, żeby tak została potraktowana. Zapraszam wszystkich do debaty, zastrzegając sobie jedynie prawo do nieodpowiadania na posty Manga(więc nie będzie to wynikać z braku moich kontrargumentów) bo powoli przekonuje się, że to po prostu nie ma sensu.

Więc...? Co wy o tym wszystkim sądzicie...?

zakonswiatla.pun.pl Serwis laptopów warszawa Jurata pensjonaty businews.pl transport osób Piła poxilina wrocław