Witajcie,
Na wstępie wyjaśnienie. Obecnie mam kostkę w proszku, stąd awarię Internetu usunąłem dopiero niedawno. Jestem już z wami i możecie znów zacząć się bać.
Wiem, że autoKP jeszcze na dobre nie ruszyło, ale teraz, gdy już nie mogę pracować i jestem uwięziony w domu, mam czas na rozwijanie pomysłów które do tej pory były trakcie lub w przygotowaniu do realizacji. System podróży, bo tak nazwałem to, co chce wam zaprezentować, być może zrewolucjonizuje grę na forum i w końcu uporządkuje cały ten majdan który nam się przytrafił. Szczegóły podam po myślniku, bo tak mi łatwiej i wam będzie chyba łatwiej się odnieść, w razie pytań. - kasujemy podział userów na rasy, zamiast tego wprowadzając podział na grupy userskie zależne od konkretnych lokacji na forum, - dodajemy forum Podróże (Rozdroża?), - gdy gracz A chce się udać z lokacji Z do lokacji X, musi zakończyć wszystkie akcje w Z i napisać posta w Podróżach, o tym, że zaczyna podróż. Tam taki wątek „przechwytuje” MG który prowadzi podróż jak minimisję (skrót „mm”), choć można przebyć całą drogę bez „niespodzianek”, - oczywiście, w chwili rozpoczęcia podróży z Z do X, graczowi zostaje zmieniona grupa userska z Z na „Podróż”, a po przybyciu do wybranej lokacji (X), na grupę X, - po dotarciu na miejsce można pisać w kilku wątkach na raz, - każda lokacją (tematem widocznym z strony gł. forum) zajmuje się inny MG (choć MG będą mieć po kilka lokacji na raz) i to on jest odpowiedzialny za WSZYSTKO co dzieje się na terenach przez niego kontrolowanych, - poszczególne grupy nie widzą innych części forum, - podróżować można w grupach, - można podróżować z karawaną (w jednym miejscu kupuje się towary, wynajmuje NPC lub graczy i jedzie się handlować do innej lokacji), - można podróżować na czele wojsk (wynajmuje się żołnierzy NPC [liczonych w dziesiątkach, każda lokacja ma inne typy żołnierzy do zaoferowania]), prowadzić bitwy, oblężenia i napadać, np. karawany, - można zaciągnąć się lub kupić statek i nim podróżować po Morzu Wewnętrznym (osobne forum, podobne do podróży, marynarze to w większości NPC [tak jak żołnierze]), napadać, rabować, handlować, odkrywać, etc, - można zamieszkać w wybranej lokacji (zbudować dom, uprawiać ziemię), a do innych wyprawiać się okazjonalnie, - Zakon będzie wysyłał liczne wyprawy do miejsc które nie są pod jego kontrolą (po vencie, całe Rin, Wyspy Kocie, Raana) celem ich podporządkowania sobie (wszak teraz, mamy własne królestwo), co w praktyce pozwoli na ożywienie konkretnych lokacji i równomierne rozmieszczenie graczy, dając szanse nowym, - każdy dostanie po 300 dukatów na rozruszanie handlu, zaopatrzenie się w potrzebny ekwipunek na czas podróży, zakup żywności, etc. Jeśli zajdzie taka potrzeba (udowodnicie jej zasadność w tym wątku) kwota ta może zostać zwiększona do 500 lub nawet 700 dukatów „na łebka”. - w każdej lokacji będą niepowtarzalni NPC u których będzie można pobierać nauki, kupować ciekawe towary, przerabiać surowce na produkty, etc.
Czy są jakieś pytania i czy zgadzacie się na wprowadzenie tego typu zmian na forum?
Pozdrawiam, Mangel
|