Zakon Światła Ostoja Fantazji

  • Pamiętniki
  • Galeria

Reklama

  • Rudik - portfolioKroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy

Gazeta

  • Przesuń w dół scrollem by przeczytać resztę!
    Czytaj więcej...
Facebook ZakonnyRSS

Ogłoszenie

Sprawdź fazę księżyców! Posłuchaj herolda! Pokaż list gończy! Sprawdź warunki pogodowe! Zbieraj zioła!
Posłuchaj adepta świątynnego! Sprawdź tablice projektową! Czytaj nagłówek gazety!

Całe forum Zakonu Światła podlega ochronie praw autorskich! Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved!
przerwynikprzerwynik


Optymalne przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Opera!

Jesteś nowy/a/e? ABC Zakonu! - kliknij a wiele zrozumiesz!


Aktualnie odbywa się EVENT! Początek w TYM MIEJSCU! Każdy chętny jest proszony o napisanie tam posta który informuje o przybyciu postaci.
przerwynikprzerwynik

Zarząd przypomina o powszechnym obowiązku wypełnienia zakładki "Komunikatory" w profilu. Nie wywiązanie się może wiązać się z przykrymi konsekwencjami, oraz utrudnieniami w grze.
przerwynikprzerwynik

przerwynikprzerwynik


Sonda

Czy chcecie ścieżki dźwiękowej (np. śpiew ptaków) na stronie zakonu?

Tak, chcemy!

60% - 6
Nie, to zły pomysł.

10% - 1
Wstrzymuje się.

30% - 3
Total: 10

#1 2008-07-25 12:12:05

Winno

Zastępca Mistrza Zakonu

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 613
WWW

Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Co sądzicie o pomyśle dodanie dźwięków na zakonie? śpiew ptaków, odgłosy w kuźni itp. Nie wiadomo czy jest to wykonalne ze względu na pewna informatyczną trudność zagadnienia ale jeżeli to dobry pomysł to warto sprobować.

Offline

 

#2 2008-07-25 12:42:00

Gerard Grzmot

Stolarz i Kucharz

Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2008-07-10
Posty: 972
WWW

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Według mnie jest to fajny pomysł ale trudny do zrealizowania. Zdecydowanie TAK.



Imię, Nazwisko, Przydomek: Gerard, Grzmot, Grom
Rasa: Anioły
Profesja: Druid/Treser
Charakter: Dobry
Zalety: Hard ducha, mocne kości
Wady: Cichy, skryty
Umiejętności: Dobry kontakt ze zwierzętami, Szybka regeneracja, Czytanie, Pisanie, Liczenie
Zwierze: Sokół wędrowny - Falcon
Polimorfia: Niedźwiedź


Guest, uważaj, świat jest pełen tajemnic.
http://img201.imageshack.us/img201/6089/userbarpc1.png

Karta Postaci
Tartak

Offline

 

#3 2008-07-25 17:45:58

Silver Moonlight

Piekielnica

Skąd: zapadla dziura na pomorzu :P
Zarejestrowany: 2007-01-03
Posty: 3009

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Sądze ze to dobry pomysł, ale pamietam jakie trudności z takimi rzeczami mial Mangel. Chciał dodac ścieżkę dźwiekową do zakonu... Fakt ze mu się udało, ale namęczył się jak (przepraszam za porównanie) bury osioł. Jeżeli chcesz na to poświęcic swój czas to proszę. To nie jest zły pomysł, ale ja się na tym nie znam. proponuję wziąc do wspólpracy kogoś kto sie na tym zna. Bedzie łatwiej :)


"Gdy słońca blask nad morza lśni głębiną,
Myślę o tobie, miły.
Wzywałam cię, gdy księżyc niebem płynął
I zdroje się srebrzyły."

"Bliskośc Ukochanego".
Johan Wolfgang Goethe


Imię: Silver/Harblein
Rasa: Mroczny elf
Profesja: Wiedźma/Rzemieślnik/ Piekielnica
Charakter: chaotyczny dobry
Zalety: pomysłowośc, poczucie humoru, ciekawośc, wrażliwośc na sztukę
Wady: wredna paskuda, wścibska, wywyższa sie
Umiejętności: Pisanie, podstawy medycyny, dobry kontakt ze zwierzetami, Czytanie, Czaroznawstwo, Szamanizm
Zwierze: Ptak Dei- Abherun, Bóbr- Gaw i Niedźwiedź - Alborn
Polimorfia: ni ma i nie będzie
Ekwipunek: Miecz,plecak, szata maga, sakwy a w nich zioła, patelnia,zestaw kanapek na podróż, lina
Złoto: zobacz koło avatara

Offline

 

#4 2008-07-25 18:44:42

Winno

Zastępca Mistrza Zakonu

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 613
WWW

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

To właśnie pomysł Manga i on by się tym zajmował. Ja się nie znam i jedynie mam poznać waszą opinię:)

Offline

 

#5 2008-07-25 19:07:43

Lejsu

Treser bestii

Skąd: Kamienna Góra
Zarejestrowany: 2008-01-31
Posty: 936

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Ja jestem jak najbardziej za.

Offline

 

#6 2008-07-25 20:09:59

Maladie

Krawcowa

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 163
WWW

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Zdecydowanie na tak. Muzyka łagodzi obyczaje ;P I taki śpiew ptaków, szum drzew...przyjemnie by się pisało ^^


"Sens au coeur de la nuit
L'onde d'espoir
Ardeur de la vie
Sentier de gloire"


Imię: Maladie D'espoir
Rasa: elf /alp
Profesja: Elementalistka/ Krawcowa
Umiejętności: Podstawy medycyny, pisanie
Polimorfia: Wilk
Ekwipunek: Łuk, Sztylety - Sighel i Reidh, sakwa
Pełna karta postaci

Czy uważasz Guest, że jesteś mnie godzien?

Offline

 

#7 2008-07-25 21:05:26

Kraght'nar

http://tnij.org/gcaphttp://tnij.org/hb83Smoczy Sędzia

Zarejestrowany: 2007-11-22
Posty: 1687

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Jak dla mnie dobry pomysł. Byle tylko były same odgłosy, a nie muzyka, bo ciężko znaleźć coś, co by nie irytowało po pewnym czasie. Ważne, żeby odgłosy były zależne od miejsca, w którym się przebywa - w karczmie zabawa, ptaki w cichym miejscu. Inaczej nie ma to sensu. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że takie coś jest dosyć trudne do zrobienia... Dobrze by było, żeby scieżka dźwiękowa była długa - żeby się nie powtarzała w kółko.


Lecz tylko jeża przelecieć się nie da...

http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=56

Offline

 

#8 2008-07-25 21:53:58

Ekena

http://tnij.org/gg6fhttp://tnij.org/hg3y

Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 2703

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Myślę, że nie jest to zły pomysł, ale musi być możliwość wyłączenia tych dźwięków. I to w widocznym miejscu. Z doświadczenia wiem, jak denerwujące mogą okazać sie jakiekolwiek dźwięki, gdy ma sie ochotę posłuchać ulubionej muzyki i nie można za diabła wykombinować, jak to dziadostwo wyłączyć. I rzeczywiście, najlepiej, gdyby udało sie zdobyć jak najdłuższe ścieżki dźwiękowe...


You can dance forever
You got a fire in your feet
But will it ever be enough?
You know that it'll never be enough
You can fly and never need to land
And never need to sleep
But will it ever be enough?
You know that it'll never be enough

Offline

 

#9 2008-07-25 22:29:27

Ireth

http://tnij.org/gg6f

Skąd: TriCity
Zarejestrowany: 2007-07-11
Posty: 1530

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Cóż, ja nie jestem do końca do tego przekonana, bo nawet najmilsze dla ucha dźwięki po czasie działając jak płachta na byka. W szczególności, gdy jeszcze nigdzie na ma możliwości ich wyłączenia lub, gdy trzeba ja wyłączać z częstotliwością co 15 sekund.
Nie mówię, wcale, że jest ro zły pomysł, tyle co praktycznie niewykonalny (przynajmniej w moim mniemaniu) bo nigdy nie dogodzisz wszystkim użytkownikom.


http://www.zakonopedia.boo.pl/karta.php?id=42
A po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój...

Offline

 

#10 2008-08-07 11:43:46

Mangel

http://tnij.org/gbnehttp://tnij.org/gb0f

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-08-26
Posty: 1762
WWW

Re: Drobne uatrakcyjnienie (lub nie) w grze.

Z tym ze dźwięki owe będą możliwe nie tylko do wyłączenia ale też nie włączą się bez komendy ze strony usera. Prawdopodobnie będzie to zrobione na zasadzie buttona w formie nutki w kółku. Po naciśnięciu nań otworzy się nowe, małę okienko w przeglądarce w którym będzie odtwarzacz. Gdy komuś znudzi się ten podkład dźwiękowy może go wyłączyć w każdej chwili.


http://tnij.org/hdnq

Pamiętaj Guest, anioły widzą wszystko.

Offline

 

Pokaż kalendarz! Pokaż listę medyczną! Pokaż tablice ogłoszeń!


przerwynik przerwynik

Zakon rozwija się dzięki pracy Pawła Neściora aka Rudik (skrypter php i CSS), Pauliny Kwidzińskiej aka Reira (grafik i ilustrator), Andre Norton (autorka fantasy, której prace są wykorzystywane do uzupełniania świata), Hajime Kanzakiego (autora anime "Slayers", z którego również czerpiemy część rozwiązań i nazewnictwa) i wielu innych, graczach i zwykłych przyjaciołach, poświęcających swój czas i talent dla rozwoju forum i świata Zakonu.

Wszystkim serdecznie dziękujemy.

Stopka

Reklama Toplisty Wspieramy Zakon w pigułce
Rudik - portfolio TOP50 Gry Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl Napisz do nas
Gra naruto
Mesjasz
narutoogra.pun.pl
Night Moon - Twoja ścieżka fantasy

Wszystko o grze Call of Duty 2
Wszystko o grze warcraft3!
Miecz Prawdy
Najlepsze strony poświęcone RPG, cRPG i Fantasy
Toplista stron o tematyce fantasy rpg itp.
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB


Racjonalista.pl - sprawdź sam
Wielka Rada


Mistrz: Mangel(Urlop):
7659312
stanmangel@aqq.eu


Mistrzyni: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Zastępca Mistrza: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Spec. ds. nietypowych: Darayawus Shiro:
4050011
standaray@aqq.eu


Dziekan: Sulam:
7506594
stansulam@aqq.eu


Bibliotekarka: Erufaile:
929152
stanerufaile@aqq.eu


Wykładowca Psioniki: Skimrra(Urlop):
6114003
stan adorosa@aqq.eu


Pancermistrz: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Instruktor walk: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Łucznik: Gaspar Grzmot:
8660942
stangrom79@aqq.eu


Rada Mniejsza

Opiekunka Doliny Blasku: Skimrra(Urlop):
6114003
stanadorosa@aqq.eu


Myśliwy: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Ogrodnik: Elian:
828625
stankrystek2165@aqq.eu


Projektant: POSZUKIWANY!:

stan


Arcykapłan: Dark Verreuil:
6990996
stanverreuil@aqq.eu


Dowódca Srebrzystych: Angelus:
4880466
stanrkofan@aqq.eu


Sędzia: Kraght'nar:
849959
Statystyki


Stat24:

Googlebot był ostatnio:

Pagerank:


Nagrody:

Katalog stron

Legenda

Oznaczenia postów Maniera pisania postów Grupy
- stary
- zamknięty
- przyklejony
- przekierowanie
- nowy
- zamknięty nowy
- nowy przyklejony
WIELKIE LITERY - krzyk

Kursywa - teksty pisane (poza biblioteką)

Administratorzy

Moderatorzy

Glejt Ducha

Stolica

Raana

Łańcuch

Podróż

Zwykły tekst - opisy czynności i dialogi Pogrubienie - NPC sterowane przez graczy (krwawniki, etc.)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://deplaystation.online VĂ˝ber z produktov zobraziĹĽ viac przegrywanie kaset vhs łódz